SOBW Berghem - 4 juni

Rechte stuk langs de dijk is van hoek tot hoek precies 700 meter,dus zeg maar 650 meter pure acceleratie,met een startsnelheid van ongeveer 40km/h de bocht uit.
Vorig jaar was de wind niet gunstig en zaten we rond de 130-135 km/h.
Dit jaar hopen op goede windrichting en een flink beukende machine, en een top van iig 140+.

Iedereen verwacht geloof ik een 1-2 tje van de vtm dewds...........niet doen,brengt ongeluk.
Ik verwcht dat Roke goede zaken zal doen gezien Caine's scootie die echt wel snel is.
Wilco,Ge,Kerv en natuurlijk "Main target 2005" zullen er vast en zeker ook goed bij zitten.

Een ding is een feit,je moet een scooter hebben die op hoge snelheid nog veel power geeft,zeker als je niet van profiterende streamers houdt.....;)
 
ik verbaas me er nog steeds over hoe ze het steeds weer voor elkaar krijgen...
Ze werken nog iets wat te veel met handmatige invoer, dat verklaard misschien ook gelijk dat het een halve eeuw duurt eer de uitslagen online staan.
 
Leslie aan de winnende hand!!!

Go leslie, go!

Nou blijkt dat ze bij de prijsuitreiking toch geen vergissing hebben gemaakt. Ik zal mijn beker van de eerste plaats in de A, dan toch maar weer terug geven aan leslie, die hem al eerder uitgerijkt had gekregen.

Toch jammer, en ik was er nog zo trots op. :L
 
dani said:
ik verbaas me er nog steeds over hoe ze het steeds weer voor elkaar krijgen...
Ze werken nog iets wat te veel met handmatige invoer, dat verklaard misschien ook gelijk dat het een halve eeuw duurt eer de uitslagen online staan.

Dit soort fouten met handmatige invoer? Hebben ze een kudde chimpansee's daar zitten ofzo?
 
er zitten nog veel meer fouten in. zelfs zo erg dat het klassement niet eens klopt.

alle rijders die starten krijgen van de sobw punten. zelfs diegene die (uit) vallen of meer als 3 ronden achterstand hebben t.o.v. de leider.

die is niet conform het reglement. dus klopt de stand in het kampioenschap in veel klasse niet.

hier ff een overzicht van de tijden van berghem. alle klasse t.o.v. elkaar.
waarbij je het % verschil kunt zien tussen jouw klasse t.o.v.de snelste.

berghem...............tijd............%
expi..................54,484.....100,00%
top...................55,618......97,96%
formule..............57,417......94,89%
standaart...........57,7.........94,43%
super m..............57,9.........94,10%
sport.................61,679......88,33%

het lijkt mij wel leuk om een race te zien tussen de s.m. , standaart en formule allemaal ongeveer even snel.
 
#94 said:
Leslie aan de winnende hand!!!

Go leslie, go!

Nou blijkt dat ze bij de prijsuitreiking toch geen vergissing hebben gemaakt. Ik zal mijn beker van de eerste plaats in de A, dan toch maar weer terug geven aan leslie, die hem al eerder uitgerijkt had gekregen.

Toch jammer, en ik was er nog zo trots op. :L

Ik heb toch altijd al gezegd dat Bami The Man is, Rijdt gewoon 2 races A en B en wint ze ook allebei!! tja Bami is gewoon topklasse *D
 
Back
Top