Berghem 26 augustus

KEMCO said:
... Dat vele vroegtijdig afhaken kunnen de rijders die wel hart hebben voor de sport niets aan doen.
Ik zal het even in mijn eigen woorden formuleren aangezien je dit ook mijn persoontje verwijt.

Iedereen heeft zijn eigen motivatie om te racen, ik rijd voor mijn plezier en heb daar een hoop voor over. Na 4 jaar had ik er nog steeds plezier in met leuke battles op de baan en gezelligheid naast de baan. Echter is er afgelopen jaar zeer veel verandert waardoor ik uit mijn hobby niet meer mijn gewenste plezier heb, de oorzaken zal ik nu niet verder uitdiepen.

Maar als ik ergens geen plezier heb ga ik wat anders doen, zo simpel is het.

greets
 
nou , ik vermaak me nog prima , dus ik ga lekker het seizoen afmaken :)

alleen hoop ik niet zoals in Berghem waar ik me echt ziek voelde :|

zullen we maar weer ontopic gaan over berghem? want dat Kerv zo goed als alleen rijd weten we nu wel en er is toch niks aan te doen ;)
 
volgensmij staat er een fout bij de uitslagen, arnoud DNF en arno 3 in de uitslagen op de sobw site......

en steven fokkens en christaan de koning hun punten gekregen. die juist geen finisch hebben gezien.....
 
0036.jpg


zo red ik het niet in de regen door de bocht te gaan....
 
haman said:
de kans is idd redelijk groot dat kervin ook kampioen was geworden als de concurrentie was blijven rijden. .

Ik acht de kans groter dat onze tukker er met de titel vandoor zou zijn gegaan, mits de wedstrijdt op de baan werd uitgevochten en niet al bij de preparatie van scooters.
 
Er is helemaal niemand die zegt dat Kervin Bos traag is.
Niemand,integendeel.
Maar het SOBW kampioensschap heeft voor de hele 50en 70cc racewereld geen enkele waarde.

@Kemco:
Eerst jezelf goed laten inlichten en dan pas blaten.

@Kerv:
Alsnog gefeliciteerd kerel ik gun het je echt van harte hoor,en dat weet je zelf ook wel.

@G-one:
Onze tukker........sja,waarschijnlijk zal die nooit verslagen worden.
Opperscootergod Rik van Rijssen....respect....

Algemeen:
De Sobw topscooterklasse is dood,gecondoleerd.
Houden zo.
Nu de st. scooterklasse nog......
Lang leve de SBO open 70 klasse.

@Dani:
Dikke kus op je poezelige billetjes.....:)
 
g-one said:
Ik acht de kans groter dat onze tukker er met de titel vandoor zou zijn gegaan, mits de wedstrijdt op de baan werd uitgevochten en niet al bij de preparatie van scooters.


ja daar zit wat in ja ... ag wat zal mij et ook boeien ik gun kervin het kampioenschap, kben allang blij dat ik bij een team zit waar ik iedereen als vriend beschouw en er in mijn scooter net zo veel tijd en moeite word gestoken als de rest van het team.
 
g-one said:
Ik acht de kans groter dat onze tukker er met de titel vandoor zou zijn gegaan, mits de wedstrijdt op de baan werd uitgevochten en niet al bij de preparatie van scooters.
Tukker?
Twello ligt toch echt aan de verkeerde kant van de IJssel. :rolleyes:
 
RoP#6 said:
0036.jpg


zo red ik het niet in de regen door de bocht te gaan....

rop ik weet niet hoor als je 1 plaatje verder kijk zie je de rest.....ik heb trouwens wel een vermoeden hoe jij dit bedoelt....


0037.jpg
 
Back
Top