SOBW Berghem - 4 juni

Ralf said:
Dit soort fouten met handmatige invoer? Hebben ze een kudde chimpansee's daar zitten ofzo?
verklaart ook gelijk waarom namen de ene keer wel goed staan en de andere keer niet...

Terwijl het allemaal zo makkelijk kan :?
 
wel, het is idd niet leuk dat er een hoop fouten staan in de uitslagen op de site van sobw
toch vind ik dat er veel negatieve kritiek gegeven word, ik ga hier zeker de organisatie niet goed praten of verdedigen, als ze iets willen publiceren moeten ze het maar goed doen

ik heb idd zeer weinig ervaring bij sobw, maar als ik het vergelijk met bv belgie is het niet zo slecht, de belgische organisatie promo vario (idem sobw) heeft wel een eigen website maar mag van de overkoepelende organisatie bmb (idem knmv) géén uitslagen publiceren, de bmb (idem knmv) wil dit alles in eigen beheer doen, nochthans zijn er op de website van de bmb géén uitslagen te vinden !! dus rarara, hoe staat het met het kampioenschap

in het franse kampioenschap ufolep bestaat er zelfs geen website, dus uitslagen, rondetijden, kampioenschapspunten,.... daar heb je het raden naar, je kan na afloop van de race een uitprint gaan vragen (als de printer het doet) met de uitslag van diezelfde dag, hiermee moet je het maar doen en je eigen punten uitrekenen

conclusie, jullie zijn bij de sobw eigenlijk zo slecht nog niet
 
dat is gewoon zo:)

in belgie is op dat gebied echt slecht.

wel op meerdere dingen.

bij ons mogen ze gewoon nog mee rijden als de piloot gewoon mensen slaagt!
 
is opzich ook niet slecht.
Maar met een kleine moeite (die andere mensen ook aan willen bieden) is het net wat sneller en completer.
 
rob#10 said:
maar voor de sobw rijden ook wat meer mensen dan denk ik voor de belgische/franse kampioenschapppen/klassen

frankrijk valt wel mee, staan we in de scoot open (topscooter) toch ook steeds aan de start met zo 'n 25 a 30 piloten