Berghem.... 13 Mei 2006.

niks geen problemen hier lekker tot 1 uur knock out gelegen tot dat mn nichtje me wakker maakte ... anders had ik waarschijnlijk nu nog out geweest

maja ik ga beunen anders haal ik amster ... eeeh 020 niet

;) hahahaha

tot zondag
 
Std:

1: Arno
2: Benji
3: Dennis

Top:

1: Dani!!!
2: Niels
3: Rik (bijna kervin:p)

Topscooter was eindelijk weer eens interessant om te kijken.
 
Dani gefeliciteerd met je overwinning. Zo te zien De lijster ook erg sterk gereden hij gaat dus ook hard met een regementaire carb.
 
Arnoud said:
Std:

1: Arno
2: Benji
3: Dennis

Top:

1: Dani!!!
2: Niels
3: Rik (bijna kervin:p)

Topscooter was eindelijk weer eens interessant om te kijken.

Was Pronk niet 3e? Of heb ik nu weer een kleine aanval van dementie? :p

Top was erg gaaf, zeker om te zien hoe kervin helemaal los ging om na 2(!) keer vallen weer zo ver naar voren te rijden.
Dani ook erg mooi gereden, gefeliciteerd!

Arno ook nog gefeliciteerd natuurlijk :)
 
Gomer_pyle said:
Dani gefeliciteerd met je overwinning. Zo te zien De lijster ook erg sterk gereden hij gaat dus ook hard met een regementaire carb.


regelementaire carb had ik ook hij was 14.06 mm en dat kalibertje was geen 14.08 voor de mensen die gecontroleerd zijn maar was 14.06, ik wou em opmeten met digi schuif maar mocht niet toen meten ze hem zelf en werd het 14.06

nou dus gediskwalificeerd met naar mijn mening een goede carb


verder was het super mooi weer van begin tot eind, veel mensen met de scooter die eraf gevallen zijn en vooral in de topscooter...was wel een mooie wedstrijd om naar te kijken iig
 
Dit was echt de vetste topscooter wedstrijd die ik ooit heb gezien! een volledig Tino-podium...(waaronder 1 semi-tino machine dan wel)hulde aan Dani, Rik v Opdorp en aan Nielsch! Ook Kervin weer erg hard gereden. Maar mijn grootste felicitatie gaat uit naar De heer Tino himself...feli dewd...je hebt het verdient na al die pijn en moeite!
 
Dani heeft sterk gereden vandaag , gefeliciteerd dus ! :)

was echt wel leuk om te zien die top wedstrijd :)

zelf helaas race niet uitgereden , de scooter reed niet goed meer en ben maar gestopt om erger te voorkomen , stond als 4e in de B gekwalificeert , helaas veel ronden gemist tijdens de kwali omdat de rits van mijn pak stuk is nu , denk dat mijn tijd beter was geweest als ik wat langer door was gegaan , was net een beetje van het gehobbel van mijn voorband af :|

mja , pak naar de leerturk en scooter in de revisie , ik vermoed dat er iig een lager kapot is...

Monique heeft lekker gereden , scooter hoefde ik 0,0 aan te doen :) (behalve de Kill-switch die niet meer werkte :p) , zij stond 6e getrained , in de wedstrijd 5e geworden , helaas net geen 4e , ze had bijna Dirk Huismans nog te pakken , mja , daarvoor was de wedstrijd net 1 ronde te kort...
 
melf #50 said:
Dani heeft sterk gereden vandaag , gefeliciteerd dus ! :)

was echt wel leuk om te zien die top wedstrijd :)

zelf helaas race niet uitgereden , de scooter reed niet goed meer en ben maar gestopt om erger te voorkomen , stond als 4e in de B gekwalificeert , helaas veel ronden gemist tijdens de kwali omdat de rits van mijn pak stuk is nu , denk dat mijn tijd beter was geweest als ik wat langer door was gegaan , was net een beetje van het gehobbel van mijn voorband af :|

mja , pak naar de leerturk en scooter in de revisie , ik vermoed dat er iig een lager kapot is...

Monique heeft lekker gereden , scooter hoefde ik 0,0 aan te doen :) (behalve de Kill-switch die niet meer werkte :p) , zij stond 6e getrained , in de wedstrijd 5e geworden , helaas net geen 4e , ze had bijna Dirk Huismans nog te pakken , mja , daarvoor was de wedstrijd net 1 ronde te kort...

jij hoefde weingi aan haar scooter te doen, doordat wij ff zaten te stressen voor een pen in haar voorrem:p
 
Steven#36 said:
Was Pronk niet 3e? Of heb ik nu weer een kleine aanval van dementie? :p

Helaas...


Wel de snelste kwalificatie & wedstrijd-ronde tijd gescoord.. Maandag even naar de supermarkt voor een doosje meer vermogen, en dan staan we in arkel er weer fris bij :)
 
Back
Top