Berghem.... 13 Mei 2006.

Kijk eens aan...

Dat zijn nog eens een mooie belofte.. Ik ben het geheel met meneer eens :).

Het is btw een organisatie, geen vereniging ;)







Gefeli btw ;)
 
Verwachting tot morgen middernacht
vrijdag 12 mei en zaterdag 13 mei 2006
Zonnig en in het zuidoosten en oosten een enkele onweersbui.
Het is zonnig maar landinwaarts ook een paar stapelwolken. Vooral in het zuiden en oosten van het land uitgroeiend tot een enkele onweersbui. Er waait een zwakke tot matige veranderlijke wind en het wordt zo'n 23 tot 25 graden. Aan de kust is het met 17 tot 19 graden een stuk frisser.

Morgen wordt de aangevoerde lucht vochtiger. Na een vrij zonnig begin ontstaan al snel stapelwolken en neemt de kans op enkele (onweers)buien toe. Vooral het zuidoosten en oosten hebben daarop de grootste kans.
Dieper landinwaarts wordt het nog zo'n 22 graden, maar in de kustgebieden blijft de temperatuur ruim onder de 20 graden. Er waait een zwakke tot matige westelijke wind.
Morgenmiddag trekt een zwak koufront vanaf de Waddenzee langzaam naar het zuiden. Het front gaat gepaard met (lage) bewolking waar af en toe wat regen of motregen uitvalt. Achter het front ruimt de wind naar het noorden en stroomt koelere, maar ook drogere lucht ons land binnen.
vrijdag 12 mei 2006 15.20 uur



als je dit leest valt het opzich wel mee...
 
-=kevin=- said:
Ik sou wel willen maar die Sobw is flut me pa segt jah als we naar die andere vereneging gaan mag jij wel rijden......:O

sorry hoor ,maar wat geeft jou het recht om de sobw flut te noemen als je er nog nooit eens een meter bij hebt gereden??

die mensen doen hun best voor ons , of ze het nou perfect doen of wat minder , maar er is iig een mogelijkheid om bij hun te rijden en tot nu toe heb ik weinig problemen met de sobw gehad , tuurlijk zal er wel eens iets zijn waar ik het niet mee eens ben ,en sommige dingen kunnen beter.

maar om nou direct een grote bek erover te hebben als 14 jarig mannetje dat niet eens weet wat racen is vind ik heel erg , en vooral als je niet eens kunt schrijven en typen :|

ga eerst eens leren schrijven man .....
 
melf #50 said:
sorry hoor ,maar wat geeft jou het recht om de sobw flut te noemen als je er nog nooit eens een meter bij hebt gereden??

die mensen doen hun best voor ons , of ze het nou perfect doen of wat minder , maar er is iig een mogelijkheid om bij hun te rijden en tot nu toe heb ik weinig problemen met de sobw gehad , tuurlijk zal er wel eens iets zijn waar ik het niet mee eens ben ,en sommige dingen kunnen beter.

maar om nou direct een grote bek erover te hebben als 14 jarig mannetje dat niet eens weet wat racen is vind ik heel erg , en vooral als je niet eens kunt schrijven en typen :|

ga eerst eens leren schrijven man .....
relax man....
als ik het goed heb is dit de zoon van tino!?!?
dus ik denk dat die jongen weldegelijk weet waar hij over praat..

als ik het verkeert heb verbeter me.
 
Melf doe normaal man...

Kevin is idd de zoon van Tino, en snapt ook wel wat racen is, plus dat zn vader het zegt en die het helemaal wel weet..
 
Last edited:
RoP#6 said:
Verwachting tot morgen middernacht
vrijdag 12 mei en zaterdag 13 mei 2006
Zonnig en in het zuidoosten en oosten een enkele onweersbui.
Het is zonnig maar landinwaarts ook een paar stapelwolken. Vooral in het zuiden en oosten van het land uitgroeiend tot een enkele onweersbui. Er waait een zwakke tot matige veranderlijke wind en het wordt zo'n 23 tot 25 graden. Aan de kust is het met 17 tot 19 graden een stuk frisser.

Morgen wordt de aangevoerde lucht vochtiger. Na een vrij zonnig begin ontstaan al snel stapelwolken en neemt de kans op enkele (onweers)buien toe. Vooral het zuidoosten en oosten hebben daarop de grootste kans.
Dieper landinwaarts wordt het nog zo'n 22 graden, maar in de kustgebieden blijft de temperatuur ruim onder de 20 graden. Er waait een zwakke tot matige westelijke wind.
Morgenmiddag trekt een zwak koufront vanaf de Waddenzee langzaam naar het zuiden. Het front gaat gepaard met (lage) bewolking waar af en toe wat regen of motregen uitvalt. Achter het front ruimt de wind naar het noorden en stroomt koelere, maar ook drogere lucht ons land binnen.
vrijdag 12 mei 2006 15.20 uur



als je dit leest valt het opzich wel mee...

Onze Piet Paulusma ;)
We zullen zien wat het weer brengt...
 
melf #50 said:
sorry hoor ,maar wat geeft jou het recht om de sobw flut te noemen als je er nog nooit eens een meter bij hebt gereden??

die mensen doen hun best voor ons , of ze het nou perfect doen of wat minder , maar er is iig een mogelijkheid om bij hun te rijden en tot nu toe heb ik weinig problemen met de sobw gehad , tuurlijk zal er wel eens iets zijn waar ik het niet mee eens ben ,en sommige dingen kunnen beter.

maar om nou direct een grote bek erover te hebben als 14 jarig mannetje dat niet eens weet wat racen is vind ik heel erg , en vooral als je niet eens kunt schrijven en typen :|

ga eerst eens leren schrijven man .....
baaaaaa, hou je mond joh :L
 
melf #50 said:
sorry hoor ,maar wat geeft jou het recht om de sobw flut te noemen als je er nog nooit eens een meter bij hebt gereden??

Nederland, land van vrije meningsuiting?
Plus dat hij nu ook al wat jaartjes meekomt naar de race en een vader in de race heeft geeft hem toch wel enige kijk erop


die mensen doen hun best voor ons , of ze het nou perfect doen of wat minder , maar er is iig een mogelijkheid om bij hun te rijden en tot nu toe heb ik weinig problemen met de sobw gehad , tuurlijk zal er wel eens iets zijn waar ik het niet mee eens ben ,en sommige dingen kunnen beter.

Mensen doen zeker hun best om iedereen te laten kunnen rijden, maar zoals je hopelijk zelf ook ziet daalt het animo drastisch. Dus je kan je afvragen wat wijs is om in te investeren.

maar om nou direct een grote bek erover te hebben als 14 jarig mannetje dat niet eens weet wat racen is vind ik heel erg , en vooral als je niet eens kunt schrijven en typen :|

Hij weet wel wat racen is, hij heeft al met meer scooter-pk's onder zijn kont gereden dat jij nu doet :p

ga eerst eens leren schrijven man .....

Niet iedereen is zo perfect al jij...;)

ciao
 
melf #50 said:
sorry hoor ,maar wat geeft jou het recht om de sobw flut te noemen als je er nog nooit eens een meter bij hebt gereden??

die mensen doen hun best voor ons , of ze het nou perfect doen of wat minder , maar er is iig een mogelijkheid om bij hun te rijden en tot nu toe heb ik weinig problemen met de sobw gehad , tuurlijk zal er wel eens iets zijn waar ik het niet mee eens ben ,en sommige dingen kunnen beter.

maar om nou direct een grote bek erover te hebben als 14 jarig mannetje dat niet eens weet wat racen is vind ik heel erg , en vooral als je niet eens kunt schrijven en typen :|

ga eerst eens leren schrijven man .....

trouwns ik had al een X gereden bij vrije training dus heb ik tog een paar meters gereden en ik kan heus wel typen want dat was een vluggertje
jah maar die Sobw die laat Rijsen gewoon door rijden met een scheve stuur Kan tog niet!
 
Sow ik ben ook weer klaar, vandaag heel de dag bezig geweest aan het hok in dit prachtige weer...maarja dat hoort er allemaal bij :)

Het knalt weer lekker, ziet er ook weer een beetje representatief uit, dus ik heb er wel zin in, gewoon hopen dat het droog is, en zoniet...dan niet. Heb ik maar weer een kutdag...:)

tot morgen!

Inschrijving btw van 8,30 tot 9,30....half uurtje langer in bed liggen dus :)
Alleen jammer dat wij al om 10:00 moeten rijden :)
 
-=kevin=- said:
Oke sorry melf dat Flut was nog al hard:)
want ik wil geen gezeik hebben

Niks sorry,flut is flut,simpel.

Melf moet gewoon zijn grote mond een beetje dichthouden en een partij van zijn eigen kaliber nemen om op te kafferen.
Kevin weet drommels goed wat er om gaat @ sobw.

Enne laten we eerlijk zijn ,ik heb van jou in al die jaren hier nog nooit wat concreets gelezen,melf.
JIJ bent degene die altijd maar over alles loopt te zeiken.
Wordt tijd dat je eens met beide poten op de grond gaat staan en de realiteit van bepaalde zaken gaat inzien.
Of ben je te contactgestoord om dat te realiseren?

Over sobw:
Iedereen weet dat de organisatie zoals ie nu is ten dode opgeschreven is.
De topscooter zal naar alle waarschijnlijkheid in 2007 niet eens meer bestaan en van de standaardklasse is dat ook nog maar de vraag.
 
eeuuy ik kom morge kijke :p .... hoelaat mag die race beginne... nee ik kom niet met wanne be snelle scoots enne binnerotortjes :p ik kom met een tomos :L :X
 
Back
Top