Berghem.... 13 Mei 2006.

Hmm lekker in de zon relaxen zaterdag+ralf+

Things to do list:

* Parasol
* Zonnebrand Creme factor 20
* Hangstoel

Ik sta weer te springen, om weer los gelaten te worden})

-:-
 
Kan je gewoon als bezoeker gaan kijken? Aangezien berghem serieus dus op 10minuten loopafstand zit, wil ik uiteraard wel weer is ff koekeloeren. Zal ook wel entreegeld betaald moeten worden, iemand enig idee wat dat moet kosten? Ennuh, als laatste, hoelaat begint het? :D :* Thnx!
 
chem0 said:
Kan je gewoon als bezoeker gaan kijken? Aangezien berghem serieus dus op 10minuten loopafstand zit, wil ik uiteraard wel weer is ff koekeloeren. Zal ook wel entreegeld betaald moeten worden, iemand enig idee wat dat moet kosten? Ennuh, als laatste, hoelaat begint het? :D :* Thnx!


Entree is 150 euro,afrekenen bij de Hebo/VTM-racing clan.+pippi+
 
Kerbinos said:
Hmm lekker in de zon relaxen zaterdag+ralf+

Things to do list:

* Parasol
* Zonnebrand Creme factor 20
* Hangstoel

Ik sta weer te springen, om weer los gelaten te worden})

-:-


Crashing Kerv..............<]

@ Ralf: MUIL !!!!

Wij willen geen regen.
 
chem0 said:
Kan je gewoon als bezoeker gaan kijken? Aangezien berghem serieus dus op 10minuten loopafstand zit, wil ik uiteraard wel weer is ff koekeloeren. Zal ook wel entreegeld betaald moeten worden, iemand enig idee wat dat moet kosten? Ennuh, als laatste, hoelaat begint het? :D :* Thnx!

Geen entree, begint om 0800 en is om 1800 afgelopen. www.sobw.nl -> komende wedstrijd
 
Het gaat dus regenen...:(

Hier zitten we te twijfelen wbt rijden... We hebben geen zin in glij-acties a-la Emmen... Kappen slopen, uitlaten platvallen... en ook nog eens een godsvermogen aan benzine en inschrijfgeld....
 
dit is echt zwaar hoerig!!
2 weken mooiste weer van de wereld en er moet weer gesjeest worden en tis weer naadje!
heb er totaal geen zin an zo
 
mdzuidoost.gif


Dan maar glibberen en glijden!! :D
 
#5Arno said:
dit is echt zwaar hoerig!!
2 weken mooiste weer van de wereld en er moet weer gesjeest worden en tis weer naadje!
heb er totaal geen zin an zo


we gaan gewoon staken 8)

btw ,toeter je wel ff als je zaterdagmorgen langs komt waaien op de snelweg? rij met een blauwe nissan sunny btw :p
 
't blijft echt wel droog!!!!!

Gewoon tussen de buien door een beetje racen!! Emmen regen blablabla, met de races was het schiterend weer:)

-:-
 
Back
Top