Berghem.... 13 Mei 2006.

ssst zeg nou niks ik was de teksten hieboven aan het lezen en vergat te vernieuwen
maar ontopic zijn er nog voorspellingen
std
Pronk
Benji
Arno

top
Dani
Kervin
Rik
 
Valentino... said:
Niks sorry,flut is flut,simpel.

Melf moet gewoon zijn grote mond een beetje dichthouden en een partij van zijn eigen kaliber nemen om op te kafferen.
Kevin weet drommels goed wat er om gaat @ sobw.

Enne laten we eerlijk zijn ,ik heb van jou in al die jaren hier nog nooit wat concreets gelezen,melf.
JIJ bent degene die altijd maar over alles loopt te zeiken.
Wordt tijd dat je eens met beide poten op de grond gaat staan en de realiteit van bepaalde zaken gaat inzien.
Of ben je te contactgestoord om dat te realiseren?

Over sobw:
Iedereen weet dat de organisatie zoals ie nu is ten dode opgeschreven is.
De topscooter zal naar alle waarschijnlijkheid in 2007 niet eens meer bestaan en van de standaardklasse is dat ook nog maar de vraag.
\

Beste Tino , het ik vind het jammer dit dit zo moet , maar laten we eerlijk zijn , waarom zou iemand de sobw zomaar een flut organisatie noemen , mischien dat als Kevin rijdt dat het juist wel prima gaat en er niks op de sobw aan te merken is, wie weet...

ik heb er niet zo'n problemen mee wat de sobw doet op het moment , ik kan er tegenwoordig zelf meer aan doen en ik rijd met plezier , wat anderen dan over mij zeggen boeit me verder niet want ik rij gewoon lekker , ik doe dit allemaal zelf zonder hulp van derden dus ben ik al blij dat ik dit kan doen en de sobw mij de mogelijkheid geeft... o.k., ik ben niet de snelste maar voorraan rijden lukt mij toch niet ,ik kan hoogstens wat proberen ,heb 3 jaar wat aangemodderd ,dit jaar gaat het gelukkig wat serieuzer..

ik vind mijzelf helemaal niet geweldig en heb mischien wel een grote mond soms , maar als ik naar anderen kijk die net zo hard blaten vind ik het wel meevallen...

ik geef je zeker gelijk dat de sobw niet perfect is , en zeker is dat er volgend jaar niet veel van het scootergebeuren meer over is


realiteit : alles tussen leven en dood....

mja , de 1 vult het zus in de ander zo...
 
-=kevin=- said:
trouwns ik had al een X gereden bij vrije training dus heb ik tog een paar meters gereden en ik kan heus wel typen want dat was een vluggertje
jah maar die Sobw die laat Rijsen gewoon door rijden met een scheve stuur Kan tog niet!


dat weet ik nu ja , maar niet zelf bij de sobw , daar gaat het mij om..

o.k. , dat met dat typen had ik niet zo hoeven zeggen maar ik irriteerde mij..
 
-=kevin=- said:
Oke sorry melf dat Flut was nog al hard:)
want ik wil geen gezeik hebben


het gaat mij er gewoon om dat het niet voor iedereen flut is en ik me daar dus kwaad over maakt..

ik weet dus nu wie je bent en dat je Pa er heel anders tegenover staat dan ik , natuurlijk mede door zijn ervaringen met de sobw , dat is voor jullie mischien een reden om de sobw flut te noemen , maar voor mij dus weer niet.
 
en toen gingen we weer ontopic
wie weet eigenlijk wat het minimaal aantal rijders is in de topscooters
wanneer word er gezegt dat er te weinig deelnemers zijn
 
Paulus said:
ssst zeg nou niks ik was de teksten hieboven aan het lezen en vergat te vernieuwen
maar ontopic zijn er nog voorspellingen
std
Pronk
Benji
Arno

top
Dani
Kervin
Rik

Jij moet echt eens nadenken tegen wie je nou eigenlijk wil slijmen...
 
Ralf said:
Jij moet echt eens nadenken tegen wie je nou eigenlijk wil slijmen...
:? hoezo dat nou weer, sinds wanneer is een voorspelling slijmen.
ik probeer alleen de aandacht weer op de race te stellen en niet op die ruzie.
waarom zou jij zo'n opmerking moeten maken, en waarom dan ook nog in een open forum en niet over pm of msn
 
maargoed , ondertussen wil ik ff mijn excuses aanbieden aan kevin , dat ik zo lomp reageerde , ergerde me gewoon aan het feit dat iemand zo ff wat kwam blaten , ik dacht dat het zomaar een buitenstaander was..
 
Ik zit nog "lekker" thuis :'(
Gelukkig is er kwali van de echte mannen op tv, heb ik toch iets te doen als ik niet kan slapen.
 
Kallio ging nog best hard op het einde :p Ik ben ook net wakker en zal rond de middag in Berghem arriveren. Suc6 allemaal.
 
Back
Top