This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[ BEAUTY ] evo2 RoX.!

Status
Not open for further replies.
Eerst maar is alles std. erop beunen;p en dan kijke wat die doet yeah i bought it by Fred Motoren Rotterdam

Ziet er goed uit Alwin gaat zeker blazen ik wist niet dat je het zelf oranje had gespoten ik d8 dat je hem zo gekocht had :+

Ciao Kevin

Zip*Sp*Racer said:
Ziet er goed uit Alwin gaat zeker blazen ik wist niet dat je het zelf oranje had gespoten ik d8 dat je hem zo gekocht had :+

Ciao Kevin

Elwin ;p en nj heb et zelf oranje gespoten man

Mja voorvelg is mislukt..!! ik heb zooooooooooveel geduld nja en dan spuit je de blanke lag voor die goed droog is

Last edited:
cilindertje zie dr echt geil uit :love: benieuwd wat ie gaat doen
icm die pijp komt dat helemaal goed succes

hehe thnQ's man ik hoop et echt! ik heb gehoord dat ik deze weeek waarschijnlijk mn cash krijg dus dan gaak maar is rotortje ergens vandaan scharrele ;p!D:

nja zijn nog niet echt scores bekend dus nja ben benieuwd als iemand score heeft gehaald PLZ LET ME KNOW ben zeer nieuwschierig.!

Hey, Ik heb mn blok afgelopen woensdag weggebracht er word HPI 2005 opgezet nja heb em er gelijk op laten zetten om te checken.. en paar dingetjes aan mn blok worden nagekeken.! ThnX 2 Thomas mja ik gaat er weer vandaan als ik mn blok terug heb volgen er gelijk foto's!

Update in de eerste post Zoals je kan zien is et toch wel een beetje netjes nog afgewerkt worden.. En als iemand nog tips heeft voor styling of motorisch hoor ik et graag

Abels said:
Update in de eerste post Zoals je kan zien is et toch wel een beetje netjes nog afgewerkt worden.. En als iemand nog tips heeft voor styling of motorisch hoor ik et graag
Ga je nou nog een keer banken

DOE IS WAT AAN JE HOOFD !! , nee gaat goede kant op man , januari gaan ik en Abels banken dus ... hoop dat hiermee je vraag is beantwoord , @ Abels , netjes je kappen afmaken , komt helemaal goed

Hehe nja januari banken als baas Barry et segt en nja kappen komen helemaal goed en ik denk dat ik stop verder met stukken uit mn kappen halen vind dit meer dan zat

UPDATE EERSTE POST + wat nieuwe fototjes

Mja beter presteerd de evo beter op minarelli dan op pia mja 16 PK zal heus niet gelijk et maximale zijn hoop ik ;p

Last edited:
Status
Not open for further replies.