Is een Fucking eind weg ...Had er graag bij geweest .Ik ben een racescooter aan het bouwen, maar ik bouw al enige tijd scooters die zich met de top van nederland kunnen meten. Maar doet dit lekker underground, en momenteel vooral als afleiding momenteel. 28AUG staat er ineens een moddervette sp98 aan de start in Leeuwarden en dan kent iedereen de Bierkoerier
Ah jammer!Is een Fucking eind weg ...Had er graag bij geweest .
Kunnen carpoolen?Is een Fucking eind weg ...Had er graag bij geweest .
Gewoon de "illegale" meetings op industrieterreintjes afgaan. Zijn er genoeg die goed zijn georganiseerd, kat en muis spel blijf je toch houdenIdd komen er al jaren.. nu alweer afgelast! nouja niks aan te doen!
Ik heb eventueel een zooitje Malossi stickers voor je ....Godverdomme heb ik weer..
Word getagt op facebook en wat denk je?
Setje Ottopunto kappen gekocht
Kom maar plakken, kijken we de race gelijkIk heb eventueel een zooitje Malossi stickers voor je ....
Veel mensen zagen ze voorbij komen op facebook gok ik. Toch zeker voor de prijs die Jeroen vroeg. Maar ik ken Jeroen al ff en heb hem een stuk meer betaald dan zn vraagprijs van 100 euro.Foto's?
Zelfde kleur als huidige setje maat. Ik heb 1 printscreen gemaakt van een MV Agusta ooit en die kleuren vind ik perfect.Weet je al welke kleur er op gaat ???
Denk dat Audi Nardo Grey wel vet zou zijn
Is het een Runner?Heb ik weer... 2 min aan de telefoon met mn vrienden van Runnerparts en 90% zeker dat ik een project heb gekocht.....
KUTSCOOTERS ❤
U gaat door voor de wasmachine, met fluo rosso kappen.... krijg deze week de prijs te horen maar ik wil hem dus zal wel goedkomenIs het een Runner?
Een Ferrari testa rossa? Ben niet van plan mijn Ottopunto te downgraden gekkieIk denk .... Testa Rossa.....
En, is het doorgegaan?U gaat door voor de wasmachine, met fluo rosso kappen.... krijg deze week de prijs te horen maar ik wil hem dus zal wel goedkomen