Bartj's Bierkoerier 2.0

Ik ben een racescooter aan het bouwen, maar ik bouw al enige tijd scooters die zich met de top van nederland kunnen meten. Maar doet dit lekker underground, en momenteel vooral als afleiding momenteel. 28AUG staat er ineens een moddervette sp98 aan de start in Leeuwarden en dan kent iedereen de Bierkoerier
Is een Fucking eind weg ...Had er graag bij geweest .
 
Blij dat ik me niet heb ingeschreven voor het seizoen.... hoop geld voor 1 sprint, pak ik liever de losse inschrijving. Zonde man, vroeger was het echt goud met een volle agenda. Toen moest je er als de kippen bij zijn. 250 inschrijvingen en die waren zo weg. Leeuwarden ga ik wel bij zijn al is het 3 uur rijden
 
Ik heb eventueel een zooitje Malossi stickers voor je .... :sunglasses:
Kom maar plakken, kijken we de race gelijk
Post automatically merged:

Veel mensen zagen ze voorbij komen op facebook gok ik. Toch zeker voor de prijs die Jeroen vroeg. Maar ik ken Jeroen al ff en heb hem een stuk meer betaald dan zn vraagprijs van 100 euro.
 

Attachments

  • IMG-20220625-WA0038.jpg
    IMG-20220625-WA0038.jpg
    210 KB · Views: 36
Weet je al welke kleur er op gaat ???

Denk dat Audi Nardo Grey wel vet zou zijn
Zelfde kleur als huidige setje maat. Ik heb 1 printscreen gemaakt van een MV Agusta ooit en die kleuren vind ik perfect.
Nardo grey is glimmende primer en niet echt de racerlook die ik wil. Als iemand overigens een GOEIE stickermaker is of kent en die een zieke motogp of f1 look/replica kan of wil maken op een setje kappen stuur maar berichtje. Of airbrush mag ook natuurlijk
 

Attachments

  • Screenshot_20220626-150143_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20220626-150143_WhatsApp.jpg
    132.3 KB · Views: 34
Is Juul zijn priveproject. Maar hij gaat ff alles bij elkaar zoeken want ligt over 2 loodsen verspreid. Had van mijn kant eerst enige haast want fietsen naar mn werk is ook kut. Maar aan de andere buy the best cry once. Dus gaat gewoon door maar niet dat ik over 2 dagen al rij. Dus als iemand nog een skipper ofzo wil verkopen
 
Back
Top