En, knoop al doorgehakt?Die staat wel boven aan het lijstje inderdaad. Ga er ff nachtje over twijfelen en het rechtvaardigen voor mezelf. Zodat ik hem morgen bestel en tegen mn vrouw zeg dat het mn verjaardagscadeautje
Racelook is toch een beetje het origineel met een lekker kleurtje in mijn ogen. Circuitrace look dan he, lekker met stuurkapje er nog op en precies zoals je zegt netjes met een dik blok eronder en zo af en toe eens een keertje door de wijk "testen" en zo nu en dan een meeting. Merk wel dat er meer meetings zijn buiten de officiele sprints. Nou is dat dit jaar niet zo heel moeilijk want alles is afgelast, maar zie toch regelmatig op Facebook en Insta wel grote meetings voorbij komen, die goed geregeld zijn ook met toestemming van ome agent. Dus kan je ff gassen zonder bang te zijn dat je project mee naar het bureau gaat voor de gevreesde rollenbank 1x goed gas geven en ding sloeg op hol toen ik jaren terug mn 7t zipje erop zette. Was overigens vrijwillig, stond in de buurt en dacht ff vragen of ie erop mag. Als ik lopend kwam mocht ik ff een keertje gasgeven. Was ook meteen weer de laatste keer dat het mochtLekker bezig man! Nu weet ik het zeker.... ik ga er ook weer 1 bouwen. Lowbudget, straatvlammer.
Twijfel aan de wolf in Schaapskleren look (alles origineel en strak maar een zeer snel blok er onder) of de race look.
Ik heb een Beta op het oog iig.
wordt vervolgt!
Ik heb zeker wat knopen doorgehakt. Duurt allemaal wat langer dan gehoopt, maar er zit schot in de zaak. Afgelopen zaterdag ben ik ff bij mn maat Dennis van DDL op de koffie geweest, had nog wat centen die me toch een beetje zwaar in de portemonnee waren. Dus gelukkig kon Dennis me er wel vanaf helpen. Na wat brainstormen over wat ik nou nog nodig had aan klein spul had ik een zeer mooi plastic tasje van Malossi gekregen met daarin wat italiaanse rommel van hetzelfde merk als het tasje, wist niet dat ze ook scooteronderdelen maakte johEn, knoop al doorgehakt?
Was degene die kapot gegaan was ook van Malossi? Of nog standaard Piaggio?-Malossi vertandingsdekseltje aangezien mn oude gescheurd was.
Ottopuntouno 100cc uitlaat.Nice! Mooie update! Uitlaat is echt een mooi ding!
Lijkt gemaakt bij ST? Als dan zou ik em zsm in de olie (of blanke lak) zetten want die dingen roest als een malle.
Was degene die kapot gegaan was ook van Malossi? Of nog standaard Piaggio?
Sorry, was misschien niet helemaal duidelijk. De uitlaat ziet eruit alsof ie door ST gemaakt is. Die zitten in Italie en maken ook de uitlaten voor R&D, DDL, etc dus leek me niet heel gek als ze ze ook voor Ottopuntouno makenOttopuntouno 100cc uitlaat.
Ligt nu nog in het bubbeltjes plastic te chillen, morgen gaat ie een paar keer ingespoten worden met wd40 voor de bescherming. Blanke lak bladdert er vaak af bij mij
Het vertandingsdeksel is ooit een standaard Piaggio geweest ja. Allemaal keer aangepast want draaide niet super zonder lagers, dus bij de secundaire as hebben we een busje met lager in geperst zodat het wat minder weerstand had. Zal zo eens foto maken.
Ja en een beetje verlengd zou met het gehoopte vermogen geen overbodige luxe zijn. Aangezien de vorige bierkoerier al met 23pk niet aan de grond was te houden. Maarja het oog wil ook wat en dan is verlengd niet zo mijn ding. Anders lassen we wel weer een nieuw subframepje hoor, maar dat is geen prioriteit ben al blij dat het past met die moddervette 100cc pijp.Oef, nice! Mooi spul allemaal
Lijkt inderdaad zo op de foto wat lang, maar zou em idd eerst van kappen voorzien een em recht van de zijkant bekijken, grote kans dat het er dan al een stuk anders uitziet
Ik weet het, iets langer is ook geen probleem maar het "echte" verlengde idee is niet mijn smaak. Dat het de lengte van een Runner blok is weet ik, had namelijk alles voor mijn originele plan op een Piaggio lc carter gepland. Dus weer een nieuw vsnaartje en hoopte dat daar het probleem wel mee was opgelost. Maar helaas toen paste dus de Piaggio variobus die bij de overrange zat niet over de krukas van het Malossi carter. Zo'n variobus draai je ook niet 1 2 3 af dus dat hebben we laten doen.Strak bezig! Alles lekker vers. Vergeet niet dat dat Malossi Carter eigenlijk de lengte heeft van een runner blok. Dus langer is die sowieso. Succes. Ben benieuwd naar de score
Ben ik zelf ook enorm benieuwd naar, telkens dagen aftellen tot het zou gebeuren en dan komt er vaak wat tussen. Of het zit dan weer enorm tegen met aanpassen ofzo en dan hang je alweer. Maar morgen gaat het beestje starten en zn benen ff strekken. Zal zorgen voor een goed opgeladen telefoon om zoveel mogelijk vast te leggen. Ook van banken zelf en wat we er een beetje mee hebben uitgespookt of wat we nog moeten doen om hopelijk tot de 40 pony's te komenJe maakt er wat van zeg! Goed werk en ben benieuwd hoe die zal lopen en wat de score op de bank zal zijn.
Mag ik vragen waar je de koelslangen vandaan hebt?
Lekker bezig man. Weet je zeker dat er geen veiligheid in je carburateur is gekomen?Ik zal ook weer eens wat van me laten horen, we zijn inmiddels de 30pk al ff voorbij. Laat ik daar ff mee beginnen.
Zaterdag op de testdag veel problemen met de brandatoftoevoer richting de carb. Filter in de tank verstopt, toen deed de kraan in een keer niks meer, daarna een tank die vacuum trok, en nu is het bij alles wat ik volgas geef krijgt ie meteen het bekende bwoaappppprrr en stotteren maar. Gas los met gas spelen en vervolgens vol en meteen is mn vlotterbak leeg. Dus heb maar een Malossi kraantje besteld met een dikke benzine slang en een Polini overrange snaar omdat deze Malossi is net te kort
Ondanks dat is het nu al een kanon en moet maar eens gaan bedenken hoe ik een beetje volgas weg kan rijden. En met mn dikke lijf over stuur hangen help weinig want Bierkoerier airlines blijft opstijgen.
Vandaag kappen nog ff erop gezet en zie hieronder het resultaat tot nu toe. Ben hard op zoek naar een ander zadel van een sp98 of een type3 mag ook. Zolang het maar vlak is want hier kan ik met 2meter lengte weinig mee
Denk niet dat er nog sprints of races zijn dit seizoen, aankomend seizoen probeer ik alle sprints wel mee te pakken en de "onofficiele" meetings zal ik vast ook genoeg te vinden zijn, en anders ben je altijd welkom in Roosendaal voor een sprintjeNice man!Echt een monster. Lijkt me tof om hem een keer in het echt te zien. Ga je meedoen aan sprint races binnenkort?
Ik doe mn best, zou bijna zonde zijn om er mee te rijden hoe het spul er nu uitziet. Bijna maar niet helemaalRammelen met dat ding!