Ik zeg doen, beetje ouwehoeren, beetje gassen.Vet! Ik zou weleens een scooterforum meeting op willen zetten dat lijkt me dik! Leeuwarden is inderdaad een tering eind en je verstaat ze daar ook niet he. Hopelijk komt binnenkort de NSSC en kan er weer gesprint worden.. Zeker zonde om niet te kunnen racen met al al dat snelle spul!
Dus, ik zie allemaal oude bekende, na 15 jaar afwezigheid, weer dingen doen...Tijd voor een revival!
Mooi he! Doe ook lekker mee joh!Dus, ik zie allemaal oude bekende, na 15 jaar afwezigheid, weer dingen doen...
We moeten iets he nu we ons geld niet meer aan festivals of iets kunnen uitgeven. Zo zie je maar scooters blijven bij veel mensen een plekkie houden. En een leuk blokje bouwen is nu stuk betaalbaarder dan 15 jaar geledenDus, ik zie allemaal oude bekende, na 15 jaar afwezigheid, weer dingen doen...
Haha wat gebeurt er hier nou toch, oud members die ineens uit hun winterslaap komen en het 2t tuning weer wat leven in blazen? Lekker bouwen heren en dan bij de sprints en of races een pilsje drinken en tussendoor een paar sterke verhalen ophangen
We moeten iets he nu we ons geld niet meer aan festivals of iets kunnen uitgeven. Zo zie je maar scooters blijven bij veel mensen een plekkie houden. En een leuk blokje bouwen is nu stuk betaalbaarder dan 15 jaar geleden
Haha lekker he, een beetje goeie toerenbeuker klinkt altijd als muziek in de orenIk ben hier vorig jaar al mee begonnen. Zie tegenwoordig zoveel sneeuwvlokjes rondrijden op 4 takjes die diarree geluid produceren dat ik eens dacht om de nieuwe generatie eens een pittige 2-takt 70cc te laten horen.
ThanksVerder leuke projecten =)
Post automatically merged:
Wel ja? Ik denk juist dat de onderdelen steeds zeldzamer beginnen te worden en daardoor de prijzen stijgen.
Haha mijn schoonmoeder zal dit niet lezen gok ik zomaarNu hopen dat je schoonmoeder dit nooit gaat lezen!Toffe plannen man , ben benieuwd wat er uit het gesprek met de verfboer gaat komen! Ook een flinke carburateur , als je die gaat monteren moet er wel een hele serieuze cilinder op.