Banden & Velgen topic #21

Status
Not open for further replies.
Die kooi was toen echt een verschil bij jouw CRX, bij de 2e keer krikken ging de deur wel dicht :+

Heb super lage Bride's (kwa instap / zit positie) en een 4-punts gordel in me daily en vind het niet echt onhandig ofzo :P

Reed misschien 1x in de 2 maanden iemand met me mee, dus heb er nu schijt aan.

Dan ga je maar lopen of je pakt je eigen auto :+

Je kan ook een "halve" nemen ? Dan heb je het minste problemen denk ik zo.

bmwm3gtsteaser10.jpg

Ja idd, een halve en dan 2 dikke kuipen erin! heerlijk!

Het is fucking onhandig, ik heb er in de racer ook 1 maar daar kom je icm met lage kuipstoelen amper in:X
En je moet overal je bekleding wegsnijden en gaten boren om te bevestigen..
Kooi is bij een daily idd erg onhandig. Beter dan een goedkoop barrel erbij kopen en dan een kooi erin maken en je auto alleen in het weekend bijvoorbeeld gebruiken. Ik mag van mijn baas ook nog een kooi in de auto lassen, maar ik zie er ook nog vanaf ivm dagelijks gebruik.

Of je maakt een las/schroefkooi. Komt er bij mij ook in; Op circuit alles erin bouten en daarnaast het kruis aan de zijkanten bij de instap weghalen, dwarsbeugel bovenin eruit en kruis in achterbak/boven de achterbank die ik niet meer heb er uit. Is het alsnog nuttig en heb je geen last met in/uitstappen als je niet op circuit rijdt!

Tof dat dat mag van je baas. Ik mag niks meer aan mn auto veranderen van mn baas :+

Haha, hij is goed.

Een kooi kopen kost al gauw een euro of 600. Een kooi laten lassen rond de 1400 euro of meer. Dus dat ik dat voor een paar tientjes voor de materiaalkosten mag doen is wel een mooi aanbod vind ik;)

hey eff vraagje ben aan het zoeken voor velgen voor onder me Ford f100, ben ben ik erg fan van een setje Chip Foose velgen Maar nu hebben ze het over Backspacing.
Wat bedoelen ze daar mee ?

Thanks

Maakt niet zo heel veel uit, als de prijs maar goed is :D.. Als ik niks anders vind mss andere banden om die stars laten leggen, maja is toch pas over n half jaar nodig..

Kun je niet zo'n kentekensticker plakken?

Wou dat, dat kon. Tegenwoordig is de pliesie niet meer zo lievv.
Heb nu al een illegaal 18:2 plaatje voorop. Maar ga nog even verzinnen wat ik met me kenteken kan doen. Andere plek of een manier dat hij er makkelijk af te halen is voor foto's/circuit/meetings.

denk, dat zoiets wel redelijk makkelijk te fixen is... (helemaal zoals op de 2e link)

vriend van mij heeft gewoon magneten, in de bumper gelijmd (achterkant) werkt ook perfect..

wel eerst even ijzeren plaatje, op je plaat lijmen (die is allu)

Status
Not open for further replies.
Back