Banden & Velgen topic #21

Status
Not open for further replies.
word er niet warm van, vind het mooie auto's kwa techniek/snelheid/potentie... maar veel doet 't me niet :P

+ met zo'n lip, en dan geen skirts... oogt raar...

Ieder zijn ding. Zo heb ik dat met andere autos. Noem verder geen merk :+

@ rowan, thanks ik ga nog even verzinne hoe ik het ga doen.
Eerst me bumper strak maken. :)

Officieel moet je nummerplaat vast gemonteerd zijn en mag niet eens kunnen bewegen geloof ik, dus als je het erop hebt zitten ben je al strafbaar?

ik zelf denk...dat er geen 1 agent is, die uit zich zelf gaat controleren, of je plaat wel vast zit/niet draaibaar is...

dus zolang jij er niet mee gaat lopen kutten, is er niks aan 't handje... (want je ziet niet meteen, dat de plaat intrekbaar is)

dus gewoon leuk voor meetings/foto shoots... waardoor je je bumper mooi strak kan laten (zonder gaten)

maar voor minder, heb je ook zuignappen/magneten...

Je kunt em er ook gewoon afschroeven en los in de auto leggen.

Doe ik inmiddels al 3 jaar nooit problemen gehad. Denk namelijk ook dat je met de APK een probleem hebt met zo'n constructie.

Last edited:
Zn bumper is iig groot en lelijk genoeg om die plaat achter te verbergen:+

Met 500pk+ mag dat :+

[ir]http://i20.photobucket.com/albums/b231/stephan2000/IMG_4959.jpg[/ir]

[ir]http://i20.photobucket.com/albums/b231/stephan2000/IMG_4962.jpg[/ir]

Verneukt heel de auto ja. Voorbumper kan in nog inkomen vanwege de IC, maar die sideskirts met die fop-aerodinamica uitsparingen, kippenvel:D

:D! Godver zeg. Peijnenburg zou een kapitaal aan jullie verdienen :W

Vind het zelf ook niet echt mooi hoor, maargoed, ieder zijn ding.

Het valt op zich mee hoor. Met OEM Skirts en die gaten in de voorbumper strak waren is die voor mij prima :)

Ding gaat volgens mij harder dan de meeste auto's hier op het forum :P

Type R bumpers er terug op en zet maar voor de deur hoor! Blijf het een tof model vinden!

"Type R Bumpers" op een EG Coupe gaat lastig worden ;)

Je kunt em er ook gewoon afschroeven en los in de auto leggen.

Doe ik inmiddels al 3 jaar nooit problemen gehad. Denk namelijk ook dat je met de APK een probleem hebt met zo'n constructie.

APK = veiligheids check, denk niet dat er naar gekeken wordt.

Status
Not open for further replies.
Back