This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
Noem een maat...............!!!! (ze zijn er niet strakker hoor op 13 inch tenminste)

1 Tip 175-50-13 is NIET strakker of lager (op een 7j velg dan)
 
Op 9J wordt wel erg strak. Ik had altijd 175/50 op 7J, stond wel netjes. Op 8J had ik 195/45, dat staat mooi getrokken. Zal zo es kijken of ik er wat goeie foto's van heb.
 
Als ik voor een andere band ga dan is het of P Zero Nero, (die heb ik nu voorop liggen, erg tevreden over)

Maar Aralfa heeft

Yokohama Parada's, dat is echt kleven :#



Parada de non-plus ultra band voor extreem sportief gebruik


Parada Spec-2. een band voor extreme tuning en voor het legale streetracing. Spec-2 heeft E-keur. De parada Spec-2 heeft als echte tuningband een zeer opvallend profielontwerp.

De reeks loopt van 205/45 R16 tot en met 225/35 ZR19 88Y
 
Beetje vreemde pic, Boyd...



Dit lijkt er meer op

Mooie band, zal wel enorm hard slijten door de zachte compound? Ze zijn trouwens niet erg breed leverbaar, ik zou al de breedste versie moeten nemen Rot voor BMW-rijders die 215 voor/235 achter rijden...
 
1. dat is een onzinnige vraag, aangezien je het formaat niet vermeldt
2. dat verschilt per bandenboer, check www.bandenmarkt.nl voor richtprijzen
3. reken op een € 160,= per stuk voor een normaal formaat band (225/45-17 in mijn geval)
 
Op 9J wordt wel erg strak. Ik had altijd 175/50 op 7J, stond wel netjes. Op 8J had ik 195/45, dat staat mooi getrokken. Zal zo es kijken of ik er wat goeie foto's van heb.

Een vriendinnetje van me heeft een polo 2f en die heeft 7 j verbreed staal en voorop had ze 175-50-13 liggen en achterop 195-45-13

Dus zo doenden kon ik kiezen wat het mooiste was.
En heb ik dus voor de 195 gekozen. Omdat die band platter is (wel iets breden maja dan maar niet getrokken. De 175 was hoger maar wel getrokken en ik heb liever een platte band, vandaar )

Maar woensdag komen de bandjes binnen en dus ook mn nieuwe wieltjes eronder
 
Status
Not open for further replies.