Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
Geen geld? Ben je nog steeds student Jelle? Ff kijken op je hapt...

Supertourismo's staan superdik onder een Mk. III, 17"... Moet je hem wel verlagen, KNEITER (wat een heeerlijk woord)...

Zo, vanmiddag mijn wieltjes gedropt @wheelcare, eens checken wat hij ervan kan maken :)
 
Trouwens. Mn ma kwam vanmiddag helemaal over de rooie thuis (vrouwen)

Ja, jij moet NU naar mijn auto kijken. Er knippert een lampje en het boekje is in het Duits blablabla.

Nu was de bandenspanning te laag, dus ik gewoon al die banden op 2.1 bar gezet @ tankstation, maar nu knippert dat lampje nog steeds. Reset nodig of niet?

Of hij moet heel langzaam leeg lopen.... @ Mini Coopert dus.
 
Da's KNAP dom dan 8P

Dat heeft niks met geen student meer zijn te maken. (wat ik overigens nog steeds wel ben, student).
Ik schud gewoon nou eenmaal niet zo 1200 a 1500 euro uit mijn zak. Bovendien is het gewoon kut, omdat ik redelijk in het centrum woon van rotterdam. Dus stallen is er ook niet bij.

En ja ik Hap graag als jij het zo noemt bartje ;)
 
Trouwens. Mn ma kwam vanmiddag helemaal over de rooie thuis (vrouwen)

Ja, jij moet NU naar mijn auto kijken. Er knippert een lampje en het boekje is in het Duits blablabla.

Nu was de bandenspanning te laag, dus ik gewoon al die banden op 2.1 bar gezet @ tankstation, maar nu knippert dat lampje nog steeds. Reset nodig of niet?

Of hij moet heel langzaam leeg lopen.... @ Mini Coopert dus.

vaak zit er een stickertje op de deur waar op staat hoe hoog die moet zijn :)
 
Trouwens. Mn ma kwam vanmiddag helemaal over de rooie thuis (vrouwen)

Ja, jij moet NU naar mijn auto kijken. Er knippert een lampje en het boekje is in het Duits blablabla.

Nu was de bandenspanning te laag, dus ik gewoon al die banden op 2.1 bar gezet @ tankstation, maar nu knippert dat lampje nog steeds. Reset nodig of niet?

Of hij moet heel langzaam leeg lopen.... @ Mini Coopert dus.


Bij Renault gaat het van zelf weer uit als hij is aangeweest.

Zelfde geldt als je het reserve wiel er opzet.

Weet niet of dit het zelfde is?!
 
Trouwens. Mn ma kwam vanmiddag helemaal over de rooie thuis (vrouwen)

Ja, jij moet NU naar mijn auto kijken. Er knippert een lampje en het boekje is in het Duits blablabla.

Nu was de bandenspanning te laag, dus ik gewoon al die banden op 2.1 bar gezet @ tankstation, maar nu knippert dat lampje nog steeds. Reset nodig of niet?

Of hij moet heel langzaam leeg lopen.... @ Mini Coopert dus.

Zit zo'n knopje voor toch? Tussen de stoelen geloof ik.
 
vandaag m'n velgen opgehaald en gemonteerd8)

[ir]http://i17.tinypic.com/2ntehl5.jpg[/ir]


een verlaging van een cm of 4 is wel op z'n plaatsO-)
 
Die passat met die Hot-rod velgen ziet er ECHT NIET uit.. maar goed

Ik had even een vraagje: ik ben opzoek naar het merk en het type van deze velgen:

chris_000.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top