Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Ohjah, vergeten te vermelden

Ze komen onder een Golf 2 uit '87 :p
Voor is indd 7J, bandenmaat die achterop zit is 175 wat er vooor op zit weet ik zo snel niet:p
Over 1,5 week is de golf klaar als alles goed verloopt, dan poets ik alles even op en post ik wel wat foto's 8)
 
8J achter, 7J voor, en het komt onder een fabriekskleur matgroene golf2 uit het duitse leger (ex scootertuning.net golf) Aangezien Danny hier nooit zit, en ook nooit kijkt geef ik maar antwoord:p uiteraard in combinatie met een vers schroefsetje:)
 
Haha, wou net zeggen, 8J zit bij mij op de voorwielen. :p

Maar eh, waar komen ze onder? Ik vind ATS Classics heel erg vet, MITS ze onder de juiste auto zitten. ;)

Oh ja, net nog wat leuks gewonnen op Ebay:

296b_1.JPG


edit: Ook 8J, BREE:DD! :p



8J en 13 inch oogt behoorlijk breder dan 8J en 17/18 inch inderdaad.

Zijn dat nou Schmidts?
Spaken lijken zo ''laag''
 
Toffe velgen Scully! zal hem goed staan..
Gaat dat ding ook plat op de grond?

Was de bedoeling van niet, maar ja, het was ook niet de bedoeling om zulke velgen te kopen. :D Zal nu wel moeten dus. :p

Ik zag ze staan voor 89 Euro, ik denk even in de gaten houden. Ze stonden tot 1 minuut op 151, denk biedt eens 187, overboden. Even prijs opdrijven, want hij heeft dan toch 200+ als maximum, dus biedt 199, en ja hoor, voor 191 van mij. :)
 
Gaaf Skully, idd plat op ze bek, auto ff laten oppoetsen :)*), en gaan:W

Ik hoop trouwens dat je golf van bouwjaar <96 is, anders kon je nog wel is problemen krijgen met je remklauw:X
 
Ik wil juist LEREN poetsen. :p Helaas zitten er momenteel nog teveel plekjes op, waardoor het nog niet echt de moeite is om te gaan poetsen. De achterklep is bijvoorbeeld echt slecht, bestuurdersdeur hangt een ietsiepietsie, en hier en daar zitten er nog wel wat plekjes.
En als ze niet passen, gaan ze zo Marktplaats op hoor. :)
 
Nee, dan ga je mij een PM sturen ;)
Heb wel ATS Cup velgen voor je dan :D

Daar post ik vanmiddag wel ff een foto van, die mogen weg namelijk..
 
http://cgi.ebay.de/Alfa-Romeo-155-S...39:1|66:2|65:12|240:1318&_trksid=p3286.c0.m14

Bod gedaan op de velgen.

Hoop eigenlijk wel dat ik ze op kan halen:p.
Alleen zijn me remklauwen blauw gemaakt door de vorige eigenaar :?
Wat zouden jullie doen? Rood of zwart?

Rood gaat denk ik wel mooi staan i.c.m. de zwarte wielen, maar ik wil er ook geen ricerbak van maken :p.


Velgen gewonnen.
Volgende week even ophalen denk ik :).

Daarna even orginele voor/ achterbumper bestellen en die laten spuiten.
 
Je laat ze wel zwart? Deze velgen gaan ongetwijfeld goed staan. Ik vind ze iig vet en bovendien bij de auto passen.
 
Velgen laat ik gewoon zwart ja. Dat staat het mooist bij de auto.

Alleen remklauwen nog een keer andere kleur geven :p.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top