Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
oohja, fiat :z

Vanaf vandaag heb ik echt een hekel aan die italiaanse bras, bah bah. Nog nooit aan zon slechte auto gewerkt als een alfa gtv.
 
sxndy8.jpg

Aaaaah, thx voor de nieuwe achtergrond!:love:
 
pff kan toch nergens verbreed staal in 17 " 5x98 vinden heej..

alfa schroefset is besteld en wil gewoon ff lekker rondkijken voor toffe velgen en verbreed staal met getrokken banden is gewoon vet :p

zelfs op een alfa
 
vind ik teveel kosten ;)

stalen velgen kosten 100 oid en dan nog de bijkomende kosten..
dit moet een tijdelijke set zijn want, ik wil compleet zwarte velgen met een 'wang' en daar een rode rand op laten spuiten. maar er zijn zoveel velgen en de winter e.d. komt er ook aan.

maar verbreed staal op een 147 is best tovv denk ik :p auto heeft opzich best mooie vormen en als die op z'n bek ligt vind ik ze helemaal geweldig.

en dan inneens stalen velgen / duitse stijl erbij :+
 
Iemand toevallig een idee welke et waardes ik kan hebben een set bbs rs in 15 OF 16 inch?

De maten die ik ongeveer wil aanhoude als dat kan is voor 7J á 8J en achter ong. 9J

Uiteraard eerst ff kijken wat gaat passen en niet aanlopen:)

Betreft btw Bmw E30
 
Std ET is vrij hoog bij een E30 (12 of zo dacht ik???) dus je kan vrij veel kwijt, ergens op internet circuleert een lijst met ALLE BBS RS nummers en bijbehorende steek, ET en breedte. Kan m alleen niet vinden nu. Hou er rekening mee dat als je een andere rand monteert, je ET ook wijzigt. Als je ET met std rand 30 is. En je monteert een rand die 10mm breder is dan standaard; Dan neemt de ET met de helft van die 10mm af, hij wordt dus 25.
 
Aha oke:) weet ik dat ook weer! bedoeling is dus een set RS van 15 of 16 inch wat is mooi?

En dan voor een lichte rand erin en achter lekker breed uiteraard:)

Alleen weet ik dus beschikbare maten nog niet:p

Maar wil voor denk ik 7 of 8 en achter 9 dus word nog ff kijken wat kan..

Velgen die ik op het oog heb;

2x complete bbs rs001 7j et25
2x complete bbs rs071 8j et18

Wil dan dus een diepere rand achter waarschijnlijk..

@Lieuwe wat heb ik eraan als ze niet goed passen of de et waarde niet gaat passen icm de breedheid van de randen;)
 
Last edited:
Std ET is vrij hoog bij een E30 (12 of zo dacht ik???) dus je kan vrij veel kwijt, ergens op internet circuleert een lijst met ALLE BBS RS nummers en bijbehorende steek, ET en breedte. Kan m alleen niet vinden nu. Hou er rekening mee dat als je een andere rand monteert, je ET ook wijzigt. Als je ET met std rand 30 is. En je monteert een rand die 10mm breder is dan standaard; Dan neemt de ET met de helft van die 10mm af, hij wordt dus 25.

ET 12 hoog?:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top