Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Pff heb een beetje zitten zoeken voor die waarde's maar je word er gek van de 1 zegt dit past net en de ander net niet etc..

Wil gewoon weten als ik voor 8J heb en 9J heb welke et waarde zou moeten passen met of zonder spacers..
 
Pff heb een beetje zitten zoeken voor die waarde's maar je word er gek van de 1 zegt dit past net en de ander net niet etc..

Wil gewoon weten als ik voor 8J heb en 9J heb welke et waarde zou moeten passen met of zonder spacers..

Zijn de velgen die je nu hebt even groot? Wat je kan doen is gewoon even met een duimstok kijken hoeveel milimeter het nu nog naar buiten zou kunnen. Er zijn ook BMW's met 10J achter, dus het moet altijd pas te maken zijn. ;)
 
Ik heb nu ook 15 inch ja, alleen is hij nu met mtech onderstel standaard 2cm verlaagd ik wil uiteraard nog lager maar geen wielkasten gaan rollen (niet mooi)

standaard et waarde is 25 dacht ik dus ga het nog eens op me gemak uitzoeken en kijken als die ene set gaat passen en dan 8J voor en 9J achter:)
 
Maar je hebt dus een set op het oog begrijp ik hierboven? Je kan dan ook altijd vragen of je even mag passen natuurlijk, eventueel even klein stukje ermee rijden.
 
9uy6jb9edpeh5rpg.jpg


o9kosyxbhgj6din2.jpg



Toch maar voor de 3 delige gaan in 8 en 9j.?




Kan verder echt geen nette velgen vinden.
 
Naa wat aandringen van bepaalde personen hier mijn velgen dan maar :+

Ats classic 8)

P1020583.jpg


P1020584.jpg


P1020585.jpg


BREED:D!
P1020586.jpg


P1020587.jpg


Met 4 dunlop sp sport 2000 banden strak eroverheen getrokken :W
 
Die golf gaat gewoon koning worden:W


Mits je ze verder poetst, want op deze manier mogen ze er nog geeneens onder!:D
 
8J :|

[ir]http://i36.tinypic.com/2mi5atu.jpg[/ir]

9J :#

Haha nee hoor, ATS classic vind ik echt erg mooie velgen!
 
"13 inch en 8j is wel erg breed :D
Stoer hoor! ben jaloers ;)

Neem aan dat hij voor dan 7j breed is? wat voor maat banden zitten erom?
 

Haha, wou net zeggen, 8J zit bij mij op de voorwielen. :p

Maar eh, waar komen ze onder? Ik vind ATS Classics heel erg vet, MITS ze onder de juiste auto zitten. ;)

Oh ja, net nog wat leuks gewonnen op Ebay:

296b_1.JPG


edit: Ook 8J, BREE:DD! :p

"13 inch en 8j is wel erg breed :D
Stoer hoor! ben jaloers ;)

Neem aan dat hij voor dan 7j breed is? wat voor maat banden zitten erom?

8J en 13 inch oogt behoorlijk breder dan 8J en 17/18 inch inderdaad.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top