Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Btw, Wokkel; dit type ModernLine wil je toch?

d4cf_1.JPG


Die met rechte spaken....

Ligt het nou aan mij? Maar elke keer als ik dat model velgen zie denk ik dat het om een setje stalen velgen gaat. Door die spaken. Geen idee waarom.
 
Ik snap ook niet precies waar VIP in dit geval voor staat. Is het idd Very Important Person dan is het een vrij kansloze benaming. :#
 
Dusss, heb op Ebay even een klappertje gemaakt!

e52a_1.JPG



16", rondom 9J, ET15, lekker dik, diep, en breed! :W :W :W komen onder de GTI, Compomotive's blijven onder de TD, ze staan m veel te goed :D
 
Goed bezig zeg ik!


Gaat vet staan onder een witte golf denk ik!





Ik heb ook een nieuwe optie gezien voor mijn corrado:



Corrado004-1.jpg


bvm4dpqk49p74omw.jpg



Die boutjes zijn wel van plastic. dat zit me tegen, maar ik zie er wel meer mee rijden. Zal er niet zomaar uitvallen of lelijk worden lijkt me...
 
Dusss, heb op Ebay even een klappertje gemaakt!

e52a_1.JPG



16", rondom 9J, ET15, lekker dik, diep, en breed! :W :W :W komen onder de GTI, Compomotive's blijven onder de TD, ze staan m veel te goed :D

Toch mooi, wielen onder die TD die meer waard zijn dan de auto zelf :D
 
Golf 2 stijgt alleen maar in waarde! :P Maareuh, idd. De wielen waren duurder dan de auto inclusief banden, naafkappen, en vervoer :D
 
ik wil cookiecutters voor onder m'n buske a la:

[IR]http://content.us.porsche-clubs.porsche.com/PorscheClubs/klassieke-porsche-911-en-912-club/pc_main.nsf/web/4FD9D0ACDCDED624C1256FB0004D2199/$file/15%20inch%20ATS_zoom.jpg[/IR]

dyn010_original_648_486_pjpeg_2553372_bcefe14877ecf0e0d13069ad5b49967f.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top