Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
http://link.marktplaats.nl/203852268

Erg vette wielen alleen die vraagprijs :X

Al contact gehad met die kerel, hij wil er 700 euro voor vangen.

Vind het veel geld voor opknapwielen, maar zou wel erg vet zijn voor de mk1.

Correctie; die bbs velgen moeten 750 opbrengen ipv 700 euro. Flinke unit geld :P
 
Last edited:
Mooi man. Succes met het verbouwen.

Dat zijn trouwens geen platte naafdoppen, maar 1/3rd hoge noppen. Je hebt ze ook nog helemaal vlak, maar ik vind het juist mooi, liefst nog hoger. Dat maakt voor mij deels wat die velgen zo mooi maakt.

Heb zelf de full heights


Je randen op je 8j's lijken al vrij breed. Op wat voor auto komen ze nou? Ik dacht even e46 maar die gaat zulke lage ET waardes niet trekken zonder wielkast werk en/of getrokken banden.

Oke ik vind deze naafdoppen juist mooi zo:)

Ja ik vind de 8J ook al vrij breed:P deze komen dus voor en achter 9J ongeveer..
Waar had jij de velgen toen besteld?
Zoek namelijk wat site's met velgrandjes emblemen en boutjes etc.

Hoe weet hoe breed de randen zijn?
 
Zijn wel goed zeldzame/bijzondere velgen :) Wordt een behoorlijke klap geld voordat ze klaar zijn.

@ Vale dingus. Mijn RS velgen hadden achter een 2" rand. Dat zijn die van jou ook wel minimaal :)

Golf_17_8_2006_2.jpg
 
Zo koning vind ik ze zo ook niet..
Waarom geen brede set RSjes eronder8)

Hmz mijn 2 randen die ik wil gaan gebruiken zijn wel een beetje ingevreten door de pekel:(
Maar om nou 4x 100 ex. btw neer te leggen voor 4 randjes vind ik net gek zat, en aangezien ik ze liefst verdicht wil hebben, toch maar eens opzoek.
Die stroeve mailt niet terug:P Iemand nog meerdere adressen?

1 naafkapjes glimt al als een aikellllll
 
Denk dat je beter belt naar Stroeve....Je kan t beste eens zoeken op volksforum voor verdichtadressen denk ik. Daar zitten allemaal wheelwhores :P

Btw, Wokkel; dit type ModernLine wil je toch?

d4cf_1.JPG


Die met rechte spaken....
 
Denk dat je beter belt naar Stroeve....Je kan t beste eens zoeken op volksforum voor verdichtadressen denk ik. Daar zitten allemaal wheelwhores :P

Btw, Wokkel; dit type ModernLine wil je toch?

d4cf_1.JPG


Die met rechte spaken....

Je moet inderdaad bellen naar Stroeve, die man heeft het al druk genoeg, en hij zal wel genoeg mailtjes krijgen van mensen die vragen hoe duur dit is, en hoe duur dat is, om vervolgens nooit meer wat te laten horen.

edit:
Deze velgen heb ik ook nog liggen in 5X100. :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top