Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Ik kan mn A3 wielen ruilen tegen mattig ssf in 15 inch 8 en 9j

a81blc6.jpg


Interessant ?
 
Golf 2 stijgt alleen maar in waarde! :P Maareuh, idd. De wielen waren duurder dan de auto inclusief banden, naafkappen, en vervoer :D

Nice, die TD is echt vet zo met die velgen!
Zei ik op die meeting al, maar toen twijfelde je nog flink.
Blij dat je uiteindelijk verstandig blijkt :P
 
Ja idd....kleur van de compo's staat mooi bij het groen van de td. als ze onder de gti waren gekomen had ik ze opnieuw laten poedercoaten...Mja, nu heb ik voor de prijs van poedercoaten en nieuwe banden een nette set Schmidts met goede banden :D
 
Dat zou juist voor Alfa rijders gunstig moeten zijn lijkt me...met die gigantische restwaarde van zo'n ding :P
 
Veel poetsen denk ik, of rommel die erachter blijft hangen? Wel mooie wielen die Keskin's.

Arne, supervet! ultieme wielen voor de GTI denk!
 
Veel poetsen denk ik, of rommel die erachter blijft hangen? Wel mooie wielen die Keskin's.

Arne, supervet! ultieme wielen voor de GTI denk!


Poetsen is wel kut ja..


Maar het ging meer om nep ipv echte,.. wat is het nadeel. of worden ze vaal oid.
 
ik heb een keer schade gehad aan 1 velg , nu had beun de spuiter de boutjes eruit gedraaid (kapot gedraaid dus) en daarna andere boutjes met kit erin gezet :X hij zei dat hij de velg niet kon schuren met die boutjes er nog in
 
Dus ze zijn kut omdat ?

Je rijd een velg kapot en ze zijn moeilijk te herstellen omdat de boutjes nep zijn ?

Rij dan gewoon geen velg kapot :+
 
Hmm kan er nog niet uitkomen wat ik met me wielen doe:P
Twijfel beetje tussen deze kleurstellingen..
Auto word diamanzwart metallic, alleen zijn mij randen dan dieper..

P1000610.jpg

of
img0168yu4.jpg


hmmm
 
ik heb een keer schade gehad aan 1 velg , nu had beun de spuiter de boutjes eruit gedraaid (kapot gedraaid dus) en daarna andere boutjes met kit erin gezet :X hij zei dat hij de velg niet kon schuren met die boutjes er nog in



Ja haha dat is dom, maar heeft niks met de kwaliteit te maken.



Ik heb liever niet dat ze na een jaar verkleuren oid, dat bedoel ik.





Wat die bbs betreft: Ik zeg zilver, steekt mooi af...
 
Tja totaal verschillende meningen zie ik alwel:P
Toch begin in verliefd te worden op het zwarte hart icm vergulde boutjes en zwart embeelm met gouden bbs letters:P
Ik heb nog even om te beslissen dus ga ik nog wat ideeen opdoen:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top