Banden en velgen topic #5

Status
Not open for further replies.
is nieuwe model tenzo velgen:)

et waarde is 45, gaat dat passen? ben niet zo thuis in die dingen :rolleyes:

Verdiep je daar eerst eens in zou ik zeggen, voordat je zoiets besteld. ;)
Hoe breed zijn de velgen? ET45 is wel hoog, en ze zullen dus niet echt breed gaan staan zeg maar. ;)
 
Die ET is te hoog. Probeer een set 35'ers te krijgen of anders een 10mm spoorverbreder er tussen, dan zit je op de juiste ET.
 
hm hij is dus niet te breed, maar dan past het toch altijd? andere et waarde is niet te krijgen in 18 inch...

edit: is toch nog in et waarde 25 of 37 te verkrijgen, welke waarde is dan het best/ het mooist?
 
Welke breedte ga je monteren en welke bandenmaat? Ik zou zelf de ET25 kiezen, staat 2 cm per kant breder dan de ET45.... De ET37 komt meer overeen met de originele ET.
 
Welke breedte ga je monteren en welke bandenmaat? Ik zou zelf de ET25 kiezen, staat 2 cm per kant breder dan de ET45.... De ET37 komt meer overeen met de originele ET.

ok maar ik wil dat ze niet zo naar binnen steken, de bandenmaat word toyo 225/40/18... is dat wat?
 
Lijkt me dat dat wel moet gaan passen met ET25..Heb je eventueel de velgbreedte van de wielen die je wilt, en de maten van je huidige wielen (breedte en ET ook) dan reken ik ff uit hoe veel ze naar buiten komen tov je huidige set.
 
ik zou zo gauw niet weten waar ik de velg breedte van mijn nieuwe velgen kan vinden. de velgen die er nu onder liggen zijn de standaart highline velgen golf 4, 15 of 16 inch.... :rolleyes:
 
R32GallardoRimspic1.jpg
 
Je nieuwe zijn 8x18; 8" breed dus :)

Als ik van ET 25 uitga zijn komen je nieuwe wielen 36mm meer naar buiten. Met 37mm is dit 24.
 
ok, en gaan deze alle 2 passen, deze 2 et waardes? welke raad jij aan dan?
bedankt voor je hulp! :*

Ff meten.. hoeveel ruimte je nog hebt in je wielkast. Ik zou er zelf trouwens een iets smaller bandje om laten trekken, zeker als je laag wilt gaan rijden. Zou zelf een 205 of 215 monteren.
 
ik zou gaan voor et37, een gangbare maat welke meer auto's kunnen hebben. altijd handig bij verkoop ervan.

wil je ze iets naar buiten hebben gooi je er een spacer achter van 1 cm, dan zit je op ET27... dit doe je dan alleen achter zodat je voor met juiste ET blijft zitten..
 
Ff meten.. hoeveel ruimte je nog hebt in je wielkast. Ik zou er zelf trouwens een iets smaller bandje om laten trekken, zeker als je laag wilt gaan rijden. Zou zelf een 205 of 215 monteren.


ok maar als de banden smaller worden, wijkt de km teller toch ook af?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top