Banden en velgen topic #5

Status
Not open for further replies.
Die nieuwe Tenzo's zien er goed uit zeg. Had ze nog niet gezien.
Ik kan ze ook leveren zag ik net8P. Zou zelf voor de ET 37 gaan als ik jou was. Dat gaat zeker passen en niet aanlopen. Mocht je dat toch niet ver genoeg naar buiten vinden staan, kan je altijd nog met spacers gaan werken.

Als je interesse hebt kan ik eens kijken of ik een leuke prijs kan maken;)
 
Die nieuwe Tenzo's zien er goed uit zeg. Had ze nog niet gezien.
Ik kan ze ook leveren zag ik net8P. Zou zelf voor de ET 37 gaan als ik jou was. Dat gaat zeker passen en niet aanlopen. Mocht je dat toch niet ver genoeg naar buiten vinden staan, kan je altijd nog met spacers gaan werken.

Als je interesse hebt kan ik eens kijken of ik een leuke prijs kan maken;)

pm;)
 
weet je ook of de rota slipstreem er in 7.5 et 35 en 8.5j et30 x 17 is? 5x.114.3

en of je ze in zwart met gepolijste rand kunt krijgen>?
 
MIVW119.jpg

MIVW123.jpg

:p
 
Die moet ik ook onder de 155 :love: wat kosten ze als ik vragen mag

[ir]http://www.elementmotorsports.com/images/forum/tm18x8bm45.jpg[/ir]
[ir]http://www.elementmotorsports.com/images/forum/tm18x8bm45face.jpg[/ir]
[ir]http://www.elementmotorsports.com/images/forum/tm18x8bm45side.jpg[/ir]

dit worden mn velgen voor de golf 4. 18 inch, volgende week bestellen:)
 
Beter LM's rep. Boyd! :p

Wel toffe velgen, ik vind het alleen onzettend jammer dat er 6 gaten in zitten! :X het is vast ook geen multisteek zo te zien?

Die lambo velgen staan wel bruut onder die RS4! 8)
 
Bram, wees aub voorzichtig met de bouten in je achterste draagarmen! Die krengen breken vaak af nl!
heh-heh-heh, thanks!

Auto staat nu bij een garage. Morgenochtend worden de nieuwe rubbers betseld want daar was de bout in vastgeroest. Achter ja, bij de laatste schokdemper...|(
 
Heb die Lambo velgen nog eens bekeken, en ik denk eigenlijk dat ze toch niet zo supervet zijn als ze gewoon zilver zijn. Die rare rondingen in die spaken vind ik niet zo..

Toch maar de Alfa Blackline velgen dan :p
 
Deiselmaniac, Ik probeer je te PM'en maar dat gaat niet ofzo? Ik kan die tenzo's iig voor minder leveren als die 265 per wiel. Als je intresse hebt hoor ik het graag.

Johhny, ik heb jij ook een PM gestuurd voor die Lemans Rep's.
 
Deiselmaniac, Ik probeer je te PM'en maar dat gaat niet ofzo? Ik kan die tenzo's iig voor minder leveren als die 265 per wiel. Als je intresse hebt hoor ik het graag.

Johhny, ik heb jij ook een PM gestuurd voor die Lemans Rep's.

lars mail me anders even op 552065@hdh.nl, hopelijk kan jij een mooi prijsje voor mijn maken incl banden? pm moet gewoon lukken, baasje! heeft mij gister namelijk ook gewoon gepmd? heb je misschein msn?
 
Op de website staat dat ze gewoon versturen hoor ;) had je de benzinekosten kunnen besparen..
Yup, dan had ik ze waarschijnlijk donderdag in huis gehad en is het maar de vraag of alles voor het weekend nog gelukt was. Niet dat ik mijn auto zo hard nodig heb, maar net dus 2,5 uur in de regen gereden met mijn motor en das ook goed ^&%$#*@

Nu kan ik hopelijk vanavond nog droog rijden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top