Banden en velgen topic #5

Status
Not open for further replies.
Pfff lekker kansloos weer :L had opc velgen gevonden, gemaild, kreeg ik de prijs te horen, ik gemaild of ik langs kon komen, 3 dagen lang elke dag 1 email gestuurd, net weer via MP een nieuwe, krijg ik terug, ik heb niks gehad, hebben ze hun UPC mail niet ingekeken, en nu komt er al iemand voor de velgen zondag :L
 
altijd om nummer vragen bij dingen die je graag wilt...soms doe ik de moeite geeneens als ik niet een tel nummer krijgt/hebt
 
Helemaal mee eens, zelf ook al een paar keer ondervonden...

Net als dat bieden op marktplaats, dat mag ook wel afgeschaft worden. Mensen bieden maar wat, mail je ze terug... vragen ze wat het product was waarop ze hebben geboden ed.
 
Nogmaals, toen ik bij mijn 1e email om een nmr vroeg kreeg ik daar geen antwoord op, alleen de prijs van de velgen :L
 
Heeft me pa ook op de lexus, weinig geluid.
HEEL goed in de regen.

Voorheen hebben we er goodyear Eagle, bridgestone en michelin Pilot sport 2 gehad, en allemaal veel geluid produceren. Ook niet echt goed in de regen

Ik heb best een paar bandensets gehad inmiddels, maar dat Pilot Sport 2 in de regen niet goed zijn is nieuw voor me (heb ze nu eronder)...

Hier wat fotootjes. De auto is goed goor, en de schroefset moet nog wat lager, zeker voor. Maar you get the point..

Aardig tof.

Morgen wordt het redelijk weer, sleuteltijd :P

Beter dan sleutelen aan een Zip in ieder geval ;)

altijd om nummer vragen bij dingen die je graag wilt...soms doe ik de moeite geeneens als ik niet een tel nummer krijgt/hebt

Ja, dat vind ik dus echt debiel, ik zet er altijd een nummer bij, en vaak wordt het ook via de foon verkocht...
 
Voorproefje




Auto moet nog gewassen/gepoetst worden. En een heel kolere end naar moeder aarde toe;)
+xenen en vpb
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top