Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
Die VMR's zijn cool. Ik zou trouwens gewoon zilveren wielen monteren.

Ben benieuwd of die dingen ook in NL zijn te leveren. Zowiezo vind ik CH's nog steeds super staan, maar kan er niet echt duidelijke voorbeelden van vinden op een zilveren E46 coupe. Ach ja, de winter is nog lang :P
 
Ben benieuwd of die dingen ook in NL zijn te leveren. Zowiezo vind ik CH's nog steeds super staan, maar kan er niet echt duidelijke voorbeelden van vinden op een zilveren E46 coupe. Ach ja, de winter is nog lang :P

2u716kj.jpg
 
die zijn heel mooi idd, maar toch vind ik ze hier weer stukken minder:

[ir]http://forum.e46fanatics.com/attachment.php?attachmentid=326615&stc=1&d=1249817655[/ir]
 
Gister H&R schroefset besteld :) Verder ga ik waarschijnlijk de CH's weg doen en 1 van deze 2 velgen halen...

niet gepolijst
[IR]http://www.motivemagazine.com/emAlbum/albums/Manufacturers/Volkswagen/CC/2009-Current/Gold%20Coast%20Edition/IMG_7129.jpg[/IR]

zilver of antraciet
BCP_1K8071499__QQ9.jpg


enige nadeel is dat er geen replica's zijn en ze dus duur zijn..
 
Ja dat gaat sowieso eerst gebeuren. Vind de CH's ook mooi hoor, staan er dik onder. Alleen vind ik ze toch iets te sportief oid, vind deze velgen toch wat meer klasse hebben. Volgende week of over 2 weken wordt de schroefset gemonteerd. Eerst zo een tijdje rijden en dan voor de winter komen de 17" weer eronder. In de tussentijd nadenken over wat ik echt wil :+

edit/ M'n vader zei vandaag dat het kampervelgen waren :D Maargoed hij heeft nou niet echt veel verstand van velgen. :p
 
Ja dat gaat sowieso eerst gebeuren. Vind de CH's ook mooi hoor, staan er dik onder. Alleen vind ik ze toch iets te sportief oid, vind deze velgen toch wat meer klasse hebben. Volgende week of over 2 weken wordt de schroefset gemonteerd. Eerst zo een tijdje rijden en dan voor de winter komen de 17" weer eronder. In de tussentijd nadenken over wat ik echt wil :+

edit/ M'n vader zei vandaag dat het kampervelgen waren :D Maargoed hij heeft nou niet echt veel verstand van velgen. :p

Zie, en dat is het nou juist.

Als het een zakelijk doel heeft om de velgenkeus te veranderen, is het een slimme beslissing. Mensen waarmee je in de zakenwereld contact hebt, hebben vaak ook geen verstand van velgen, maar wel een mening..
 
Ja dat gaat sowieso eerst gebeuren. Vind de CH's ook mooi hoor, staan er dik onder. Alleen vind ik ze toch iets te sportief oid, vind deze velgen toch wat meer klasse hebben. Volgende week of over 2 weken wordt de schroefset gemonteerd. Eerst zo een tijdje rijden en dan voor de winter komen de 17" weer eronder. In de tussentijd nadenken over wat ik echt wil :+

edit/ M'n vader zei vandaag dat het kampervelgen waren :D Maargoed hij heeft nou niet echt veel verstand van velgen. :p

Tis simpel.

auto slammen............


BBs Velgen donkere kleur coaten......


Klaar.....
dat ziet er pas vet uit....
 
Zie, en dat is het nou juist.

Als het een zakelijk doel heeft om de velgenkeus te veranderen, is het een slimme beslissing. Mensen waarmee je in de zakenwereld contact hebt, hebben vaak ook geen verstand van velgen, maar wel een mening..


Absoluut. Helemaal mee eens.

Dat andere wiel is denk ik ook een veel beter optie.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top