Banden en Velgen topic #12

Status
Not open for further replies.
Nee oke, maar ik snap ook niet hoe ze ze zo schuin kunnen krijgen? Als ik naar mijn velgen kijk staan die redelijk recht. Wat moet je er aan doen om ze zo schuin te krijgen 8P
 
Het lelijkste aan die Lexus is nog wel dat ie heel stoer die extra lampen van de achterbak afhaalt, maar dan die gaten laat zitten 8P
 
Nee oke, maar ik snap ook niet hoe ze ze zo schuin kunnen krijgen? Als ik naar mijn velgen kijk staan die redelijk recht. Wat moet je er aan doen om ze zo schuin te krijgen 8P

Pak als je auto op een 2kolommer staat eens de veren ertussen uit en duw dan je velg maar eens omhoog, laatst met uitrollen van m'n wielkasten deed ik dat ook (op die manier rollen ze trouwens tot hoever je kunt gaan, en bumpstops)
Ziet er dan echt maf en lelijk uit:X! bij die foto's hebben ze gewoon de airride los..
 
jante-041.jpg


Nu nog een bandje vinden :P
 
Dit lijken me wel leuke zomervelgen voor mn eventueel volgende lease Golf VI:

ronalaero.jpg


Zonder de stickers dan, in 8x18" 8)

Setje kost maar 800 euro trouwens.
 
MAAR?

Kan je niet gewoon vette VW velgen nemen en die bij pekel schade kapot rijden zodat je nieuwe krijgt? :P
 
Ik kan een setje gepolijste Porsche Gullideckel aankomen. Voor niet al te veel geld. Maar moet alleen nog adapters fixen. Doen? Icm met m'n rode Golf.

DSC_2009_small.jpg
 
Ik wil 2 sets, kan die Ronals vast wel meeleasen :P. Ik vind bijna alle originele Golf VI velgen niet echt wat. Mss de originele set meteen inruilen bij de dealer voor Ronals, en dan een set 16" winterstaal erbij.
 
Volgens mij gaat dat goed bruut staan, Arne!

En Roel, wat je nu hebt is echt netjes, maar die Porsche dingen zijn me net wat vetter.
 
Ik kan een setje gepolijste Porsche Gullideckel aankomen. Voor niet al te veel geld. Maar moet alleen nog adapters fixen. Doen? Icm met m'n rode Golf.

Als het zkr weten deze wielen zijn (928 S4 geloof ik?), en de ET een beetje goed is, doen denk, zal goed staan icm het chroom op je auto. Adapters van 4x100 naar 5x130 zijn relatief goedkoop trouwens (ebay ftw!)
 
Ik zit er alleen mee dat ik niet echt zo op adapters heb. Is dat betrouwbaar enzo? En de ET waarde uit m'n hoofd is rond de 57 dus een 20mm adapter zou precies zijn:)
 
Volgens mij gaat dat goed bruut staan, Arne!

En Roel, wat je nu hebt is echt netjes, maar die Porsche dingen zijn me net wat vetter.

Wat ik heb nu heb, staal, is ook erg netjes, dat vind ik zelf ook.
Maar het valt niet op. Het is een mooie auto, maar niet dat je omkijkt van, wow check die wielen n0h snap je ;) ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top