Banden en Velgen topic #12

Status
Not open for further replies.
Zoals op de bovenste golf staat het ook wel vet hoor, imo net wat vetter dan een rood hart.
 
Op die foto's ziet het er tof uit als ze rijden met een rood hart. Op die andere foto's vind ik het een stuk minder.
 
Die eerste foto's zijn wel allemaal met dikke bumpers, weet niet of dat type velg (die Rota) mooi staat bij dunne bumpers.
 
De vraag is toch hoelang Arne ze dan houdt. Qua velgenkeuze komt hij overeen met die broer van Kees Kachel uit probleemwijken. Die kreeg na een half jaar de kriebelziekte als hij een auto had, en dan moest ie weg. Volgens mij gaat dat met velgen bij Arne ook zo :P
 
Maare, 8J, dat gaat zonder uit te rollen? Ik zou eigenlijk nu het nog kan je wielkasten uitrollen, voor het spuiten. Dan heb je het maar alvast, wheelwhore :P
 
Maare, 8J, dat gaat zonder uit te rollen? Ik zou eigenlijk nu het nog kan je wielkasten uitrollen, voor het spuiten. Dan heb je het maar alvast, wheelwhore :P

De Compomotive's onder de TD waren 15x8 ET25, liepen alleen licht aan als er 2 mensen achterinzaten. Bij de GTI zit ws toch nooit 4 man erin, dus daar hoef ik iig geen rekening mee te houden, en daar zitten toch verbreders op dus ik kan ze later ook nog uitrollen. Die Rota's zijn trouwens ET35, dus ws al helemaal geen probleem.
 
dsc0001w.jpg

fotos0067.jpg
 
Ja oke, maar deze zijn ook nog verdicht, met banden en adapters naar 4x100 voor €850,-, dat is niet duur imo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top