Banden en Velgen topic #12

Status
Not open for further replies.
Maat van me zijn golfje met BBS'e

zv2cn7.jpg

eu4gwk.jpg

2yotj0n.jpg


velgen: BBS le mans 19" 8,5 voor & achter
Banden: michelin pilot 225/35-19 (niet 100% zeker van de maat)

Vind het iig super dik staan!


iemand een site met zulke velgen maar dan gewoon imitatie ;)

wil ze in het matzwart of iig zwart gecoat en dan in 18" 5X98

pitbox.nl heeft alleen maat plaatjes e.d. en het is allemaal wat onoverzichtelijker geworden vind ik.
 
De imitatievelg heet BB5, helpt je mss zoeken.

Als mn stoel klaar is en deze wielen er nog zijn:

http://link.marktplaats.nl/250449956

Ga ik die even passen onder de Passat. Lijkt me wel vet staan eigenlijk, even irl zien.

Op een iets nieuwere staan ze iig top:

[ir]http://www.meinekarre.de/cars/VW_Passat_35i_dole1.jpg[/ir]
 
Ik ben nu bezig met die Gullideckels voor m'n MK1.
Maar nu zit ik met het probleem. Ik weet begod niet wat voor adapters ik moet hebben. Ja ik moet van 4x100 naar 5x130. En van naafdiamete 57.1 (mk1) naar 71.6 (Porsche).
Maar hoe moet ik dat zoeken naar passende adapters?
Ik kan er maar erg weinig informatie over vinden.
Iemand die me hier kan helpen?
 
Ik ben nu bezig met die Gullideckels voor m'n MK1.
Maar nu zit ik met het probleem. Ik weet begod niet wat voor adapters ik moet hebben. Ja ik moet van 4x100 naar 5x130. En van naafdiamete 57.1 (mk1) naar 71.6 (Porsche).
Maar hoe moet ik dat zoeken naar passende adapters?
Ik kan er maar erg weinig informatie over vinden.
Iemand die me hier kan helpen?

Wat wil je precies weten dan? Je moet sowieso de ET weten, de breedte, en wat er past onder je auto.
 
De ET waarde is 57, en de wielen zijn 'maar' 7j. Dus dacht ongeveer spacers van 20mm te gebruiken.
Maar ik wil weten of ik gewoon spacers kan kopen, en dat die gewoon passen ivm de naafdiameter.
 
Daar houden ze rekening mee ja, als je van Porsche naar VW gaat zijn de naafdiameters automatisch ook aangepast.
 
Ben nu met een setje 8-lochs bezig. Als dit wat is bestel ik er adapters + banden bij 8)

Edit:/ Wss deze week nog even kijken bij die 8-lochs :)
 
Last edited:
Hebben jullie nog tips voor leuke banden? Ik heb geen sport auto maar gewoon veel werk/school verkeer! Heb al 1 en anders gezien, maar kan nou niet echt een keuze maken. De merken die ik gezien heb zijn: Federal SS-535,Sportstrada ATR Sport,Nexen N 2000 maar weet niet of dit wat is.... Maar die ik zoek is 195-50-16
 
Nu zit ik op die concept-wheels site te kijken. Maar de naafdiameter van Porsche, 71.6 staat er niet bij. Wel 71.5 moet ik dat dan laten uitdraaien oid?
 
Die Empi Radar 17" die Lieuwe post zijn de shit, alleen kneiter duur natuurlijk. :)
Op MP staan wel wat velgen van Empi, daar zou ik naar kijken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top