Banden en Velgen topic #12

Status
Not open for further replies.
Vette wieltjes, iemand die ze onder een Megane Coupe Fase 1 kan fotoshoppen?!
Maatje van me wil ze misschien/of replica`s onder zijn megane.
Lijkt me wel erg vet staan icm met het zwarte van de auto.
 
Zo te zien wel, als ik goed kijk lijkt het wel een BB5 logo ipv BBS.

Wel tof, maar wel verpaupering van de velgenmarkt imo..

Same met die M5,M6,M3 en weet ik het wat velgen....
 
ik vind deze er toch wel heel dik uitzien, heb net 2 maanden geleden mn le mans replica's weggedaan, maar zou toch wel heel graag zo een setje terug willen!:D
 
Zag op MIVW ook een polo met 16'' le mans replica's. En dan bedoel ik niet die lelijke waar marktplaats mee vol staat :P Gewoon zelfde model als bovenstaande, maar dan 16''.
 
Die van hierboven zijn ook replica's. Mijn BBS velgen liggen al een tijdje hier, de randen zijn gemaakt. Ben alleen al meer dan 3-4 weken (Sinds dat ik ze had gekocht) aan het wachten op 1 cetreerring en de naafkapjes. Had ze besteld bij de jongen die de randen heeft gemaakt (www.pucpolish.be) Hij kan erg veel dingen met velgen, maar communicatie kent die jongen nog niet. Ik ga morgen op vakantie, ben over een maandje terug. Als ik ze dan nog niet heb bestel ik het zelf op internet...kan me niet voorstellen dat het zolang kan duren. Ik denk nu zelf dat hij daar niks op verdient en ze daarom ook niet eens heeft besteld.
 
heb eens 2 maanden moeten wachten op centreerringen (allu) voor mijn oz super's... dus het ken wel eens lang duren jah.
 
13040845.jpg
 
Weer 2 mooie Goodyear Eagle F1 215/45 bandjes in de garage staan, binnekort maar is erop...
 
Ik wil ook BBS RS'en op m'n MK1 :(

Iemand die me die velgen wil doneren? 8 en 8,5J en 15inch aub :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top