Banden en Velgen topic #12

Status
Not open for further replies.
19 rs6 verkocht aan vriend van me, bandjes voor 19'' zijn mij te duur :P... nu weer opzoek naar 18'' velgen.
 
Thnx Dane! (toch? :P) En Donnie ook! :#

Moet alleen de schroefset nog een beetje afstellen, en een nieuw naafkapje bestellen want ik heb er 1 gesloopt :P En ik wou 'm eerst nog iets lager zetten maar denk niet dat dat doorgaat, want hij raakte zonet al de wielkast :+
 
dus? :P
Bij mij scraapt die ook wel is iets of wat :P
Uitlaat, spatlappen enzo :P

had het maar geen auto moeten worden :P
 
Ja, maar hij raakt 'm aan de buitenkant van de wielkast, en dat vind ik niet zo fijn +pippi+

Met de bumperlip raak ik wel eens wat :+ Zat laatst op een parkeerplaats vast op zo'n betonnen rand :#
 
Vond ze vrij luidruchtig en niet echt veel grip in nat weer....

Ik rij Fiat, dus luidruchtig ben ik wel gewend :). Had hiervoor Bridgestone potenza's daar was de grip ook bagger in de regen, maar dat heb je met best veel banden volgens mij.
 
Ik rij Fiat, dus luidruchtig ben ik wel gewend :). Had hiervoor Bridgestone potenza's daar was de grip ook bagger in de regen, maar dat heb je met best veel banden volgens mij.

Heb nu ContiSportContact3 aan de voorkant liggen op de Ibiza en ik moet je zeggen dat de grip in de regen echt 10x beter is dan met de Dunlops :) Zijn wel vrij prijzige bandjes..
Verder waren die Dunlops prima hoor. Met droog weer plakken ze aan de weg, slijtage viel mij opzich ook wel mee :)
 
Heb nu ContiSportContact3 aan de voorkant liggen op de Ibiza en ik moet je zeggen dat de grip in de regen echt 10x beter is dan met de Dunlops :) Zijn wel vrij prijzige bandjes..
Verder waren die Dunlops prima hoor. Met droog weer plakken ze aan de weg, slijtage viel mij opzich ook wel mee :)

Zijn idd vrij prijzig. Kijk wel even hoe de dunlops rijden, anders verkoop ik ze gewoon weer.
 
[ir]http://i112.photobucket.com/albums/n187/nytprowler328i/mk3fatboy0oa.jpg[/ir]

:7


IMG_5558.jpg


IMG_5559.jpg



:7:7:7:7 JDM YOOO!!!!1
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top