Banden en Velgen topic #12

Status
Not open for further replies.
v5 schijnt met sportonderstel te zijn geleverd en staat fabrieksaf al wat lager...

mjah eerst de velgen eronder, dan verder kijken... hoe rijd dat ding van jou? raak je veel de grond?
 
Binnenkort maar eens 4 nieuwe bandjes bestellen voor la Cupra.. 205/40/17 volgens mij zaten er origineel Pirelli P Zero Nero's onder.. denk dat ik voor dezelfde ga of heeft iemand anders nog een goed idee :)

De originele Pirelli's voor zijn ws. tijdens proefritjes opgerookt en er zijn Marangoni's voor teruggehangen.. originele Pirelli's van achter zijn nu naar voren gegaan alleen die ik heb inmiddels redelijk op geschoven :X Marangoni's vol droogte scheurtjes dus gelijk alles maar vv
 
Ik niet meer zo.. zitten bijna op min. profiel en het is nu in z'n 1&2 gewoon vol in de ESP/spin :P Tijd voor nieuwe rubbers
 
Heb ook Nero's rondom. Zouden minder snel moeten cuppen als andere banden, vandaar de keuze. Echter waren de voorbanden bij mij redelijk snel weer herrie aan het maken, en ook redelijk snel versleten aan de binnenkant. Maarja, auto lag gewoon te laag en reed dus echt op de binnenkant van de banden, nu ietsje hoger laten zetten met nieuwe banden voor, stuk beter nu! :)

En kwa grip, tja als ik m'n best ga doen dan wil de auto wel over de voorwielen gaan glijden ja, maar wat wil je met dat loodzware dieselblok voorin :rolleyes:
 
Die velgen die Bart post, heeft een collega dus als 19'' onder zijn Golf4.

Vind dat, zonder verlaging geen porum. Van die kleine schijfjes erachter.
 
Waar kan ik aan bbs kapjes en een centreerring komen? Centreerring van 73mm naar 57.1mm
 
IMG_1505.jpg


gaat vet staan denks...
 
deze is niet verlaagd bart...

vriend van me heeft ook 18'' r32 velgen onder zijn 4 (niet verlaagd) en vind het geen eens storend.. staat nog best goed ook.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top