Banden en Velgen topic #12

Status
Not open for further replies.
3,88 kilo

DAMN dat is echt te licht!:D:D Weet nogwel dat de 15inchers van mn 205je als ube rlicht werden gezien, die wogen 7.5:p
 
Machiel, wil je niet meer van die dikke foto's posten van civic's? Ik zou haast me del sol te koop zetten :p.

Ik ben rustig aan het kijken naar een civic met een kapot blok of wat. RSP heeft namelijk mooie blokjes liggen.
 
Dit staat op zich ook wel netjes, al is mijn auto zwart en dat zal een heel ander beeld geven...

sws57p.jpg


IMG_5118_Custom.jpg


8-18-07-052.jpg


IMG_1781.jpg


en nog 1 met de "spoon" wielen...
grafitti14zqpc2.jpg
 
Sorry man, maar ik vind het vrij goedkoop ogen (ws omdat ik niet met die scene bekend ben).
 
Jah, klopt :+ Opzorp, op jouw vraag welke BMW-velgen het waren die Jan Kaas postte...Zou inderdaad origineel BMW kunnen zijn, maar zijn als imi te krijgen als Rondell type 58, zou daar eens naar kijken...
 
Ben er nu al een aantal keer geweest ja :) afgelopen week nog wat spullen opgehaald.. ( 2,5inch kakimoto catback, hytech tri-y header, seibon duckbill, NRG snapoff en een nieuw oem kleppendeksel :W )

En nu in het Nederlands? :p

Ik wil ze deze zomer in huis hebben :) heb er geen haast mee, ook omdat het fokking dure velgen zijn :X Eerst maar eens een 5lug conversie bestellen/monteren en dan Spoon 16 inchsw388 ( de echte spoon velgen en niet de namaak rota slipstream :X ) bestellen bij RSP ( 2ehands, nieuw zijn ze niet te betalen... )

DSC02889.jpg

Echt hele dikke velgen, vooral onder een Civic oid, maar ze zullen ook wel onder een BMW/VW staan hoor. ;)
 
Ben er nu al een aantal keer geweest ja :) afgelopen week nog wat spullen opgehaald.. ( 2,5inch kakimoto catback, hytech tri-y header, seibon duckbill, NRG snapoff en een nieuw oem kleppendeksel :W )

En nu in het Nederlands? :p

evo%20stainless%20steel%20kakimoto%203%20inch%20exhaust.JPG


[IR]http://memimage.cardomain.com/ride_images/2/4816/2181/24538590101_large.jpg[/IR]

ssl10839db9.jpg


image053.jpg


4yHNLiI2qrm0oma4v+PN6g==.jpg
 
Last edited:
Ik denk niet dat hij een golf1 gti spoiler gekocht heeft :D

Vind die velgen btw ook wel dik :) Zoals hierboven @ S2000. Vrij dikke banden / geen stretch vind ik wel tof.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top