Banden en Velgen topic #12

Status
Not open for further replies.
Jij houdt zeker van deze:

polo_vleugel_005.jpg


:+
 
Ik wil ze deze zomer in huis hebben :) heb er geen haast mee, ook omdat het fokking dure velgen zijn :X Eerst maar eens een 5lug conversie bestellen/monteren en dan Spoon 16 inchsw388 ( de echte spoon velgen en niet de namaak rota slipstream :X ) bestellen bij RSP ( 2ehands, nieuw zijn ze niet te betalen... )

IMG_3347StampandResize.jpg

DSC02889.jpg

100_0906Medium.jpg
 
Last edited:
Smaken verschillen ;). Ik vind sommige bbs velgen ook niks aan :x

Machiel, kom je vaak bij rsp? Ik wil er namelijk ook nog een keer heen :p.
 
Smaken verschillen ;). Ik vind sommige bbs velgen ook niks aan :x

Machiel, kom je vaak bij rsp? Ik wil er namelijk ook nog een keer heen :p.

Ben er nu al een aantal keer geweest ja :) afgelopen week nog wat spullen opgehaald.. ( 2,5inch kakimoto catback, hytech tri-y header, seibon duckbill, NRG snapoff en een nieuw oem kleppendeksel :W )
 
Wat een lelijke dingen zeg....Gelukkig dat iedereen niet de zelfde smaak heb :)
 
Gelukkig niet :)

Wat ook mooi is, is dat bijna niemand ze in nederland heeft en dat is voor mij toch ook wel een groot pluspunt aan deze velgen... Ik wil graag uniek zijn en kwaliteits spul kopen. ( vandaar dat ik niet de namaak Rota velgen koop maar rustig deze bij elkaar aan het "sparen" ben
 
Smaken verschillen ;). Ik vind sommige bbs velgen ook niks aan :x

Uiteraard, maar ik vind deze velgen gwn echt niet speciaal oid? Zijn gwn simpele 1 delige velgen:p?

En wat moeten die dingen kosten dan, als je er echt voor moet sparen?
 
Uiteraard, maar ik vind deze velgen gwn echt niet speciaal oid? Zijn gwn simpele 1 delige velgen:p?

En wat moeten die dingen kosten dan, als je er echt voor moet sparen?

Rota Slipstream's ( de namaak) zijn nieuw zo'n 600 euro

De spoon's kosten zo'n 1200 euro ( 2ehands, in uitmuntende staat met zgan banden) ze wegen trouwens 3,88kg per velg.....
 
Zullen wel erg licht zijn? Ik vind ze wel vet, onder een civic :)

klopt ja, onder een civic wel ( sommige andere honda's ook wel) maar daar horen ze onder :) denk niet het mooi zal staan onder een vw/bmw oid.... hetzelfde vind ik met bbs rs/rm die horen gewoon niet onder een honda :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top