Bestbitch said:Tuned athena zal wel net zo snel kunne zijn als dat MHR ding. Untuned is een athena gewoon een betrouwebare cilinder mits goed afgesteld. En 10+ pk is wel haalbaar. En een uitlaat verlassen vermindert de prestaties met misschien wel kans dat je omgelaste evo pijp minder presteert als een 4 race.
David said:Ja of niet natuurlijk
Stephan@Spy said:ik denk dat een horizontale uitlaat eigenlijk te hoogtoerig is. Een verticaal haalt namelijk nooit het c20 etc niveau.
Maar 10 pk moet haalbaar zijn
Ik heb een airsal 50 cc, en daar is al 10.4 tovami pk mee gehaald
Bestbitch said:Tuned athena zal wel net zo snel kunne zijn als dat MHR ding. Untuned is een athena gewoon een betrouwebare cilinder mits goed afgesteld. En 10+ pk is wel haalbaar. En een uitlaat verlassen vermindert de prestaties met misschien wel kans dat je omgelaste evo pijp minder presteert als een 4 race.
melf #50 said:waarom net dan?? zodra je de complete setup van een snelle hori kopieert naar een verticaal (dus poortimingen ook) dan zal je niet gek achterblijven..
Stephan@Spy said:Ten eerste, die cilinders zijn er niet. En ook de koeling laat op 15 k te wensen over op AC. Een Ac hori is toch ook minder pk dan een Lc hori. Ook is overrange niet echt mogelijk. En de inlaat is niet optimaal. En je hebt een langere uitlaatbocht etc.
melf #50 said:denk zelfs dat een untuned athena net zo mooi gaat als mhr op vertikaal..
Stephan@Spy said:En ook de koeling laat op 15 k te wensen over op AC.
firefox-prorace said:ik heb die mhr voor verticaal ook al in me handen gehad en opzich is het niet veel bijzonders...
wat ik ook een zeer groot nadeel aan de "snelle" 70cc cilinders voor verticaal .. dat de spoelpoorten onwijs klein zijn...
de spoelpoorten van zon cilinder sluiten al precies aan op een std carter..
alleen de boostpoort niet deze moet aangepast worden @ carter..
verder denk ik idd ook dat er heel weinig verschil zal zitten in een std athena/hebo als een mhr...