Allerbeste uitlaat voor 70cc Athena Racing??

Status
Not open for further replies.
volgens mij kan ik het beste gewoon een x een C16 gaan testen omdat er toch elke keer weer verschillende meningen zijn!? Ik ga binnenkort gewoon een x'tje testen met een C16, Samba Competition, Shot en Jolly Moto en ik ben benieuwd welke daar het beste uitkomt!

Ik denk dat die Jolly het ook nog wel goed moet doen.....
 
Koop nou maar een C-16 ! , deze is gewoon goed op die cil ( ik heb een c-16 op veel cil`s getest dus spreek uit ervaring. Mina uiteraard )

PS zou ik niet aan een Jolly beginnen , vind het een kut ding , alleen op giet 70`s doet ie t wel aardig.Ophanging e.d vind ik ook brak bedacht.
 
Bart Nrg Mc2 said:
Punt 4: een Athena vlinderpoort haalt het echt niet bij een huidige generatie Evo-cilinders hoor... Snap sowieso niet dat je Hebo NG en Evo70 in een adem kan noemen...

Wilde alleen weten of die athena goed presteerde tegenover de evo. Maarja, ik ben er weer wat wijzer van geworde. :)
 
wegens koppakking verrot op de bank kan ik nog niets corrects zeggen over athena ovaal icm athena racing piep, 21mm en nog handel ..
 
Laat ik eens wat anders noemen, een agp competition, ik heb ook zo'n cilinder alleen dan op piaggio, maar die uitlaat presteert echt goed naar mijn weten. Op fast-parts staat ie volgens mij, weet alleen niet of die voor minarelli er ook is, zal wel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top