Uitlaat mina pasmaken @ pia

A-Bizar said:
dan word het idd gewoon testen. Het zal iig totaal niet meer op de prestaties van een c30 gaan lijken als je m verbouwt met een 04 bocht.
Als jij m alleen al door slijpt en weer last dat ie past, kan er zo een paar mm verschil in zitten.
weg mooie berekening....

paar mm boeit trouwens niet zo veel hoor :)

en ik ga er binnenkort weer mee testen, ik heb geen zin om mijn eigen subframe aan te passen dus ik leen die van robin. ik update dit topic wel weer dan tegen die tijd.

eerst ff op vakantie :+
 
A-Bizar said:
lol... op de bank anders 100-200 toeren per mm... vind ik toch aardig wat. ;)

dat is echt ZO afhankelijk van setup, dat kan je echt niet zomaar zeggen. mol had er laatst een mooie grafiek van gepost...
 
Een grafiek over het verlengen/inkorten van uitlaten? Ik weet van niks :p
Maargoed, het ligt er ook heel erg aan waar je de pijp inkort. Doe je dit in de beginbocht of bij de dikste conus? Enz enz enz..
 
Mol said:
Een grafiek over het verlengen/inkorten van uitlaten? Ik weet van niks :p
Maargoed, het ligt er ook heel erg aan waar je de pijp inkort. Doe je dit in de beginbocht of bij de dikste conus? Enz enz enz..


om precies te zijn ging het over 2 lengtes flensen, wat op hetzelfde idee neerkomt. zou je die grafiek nog eens willen neerzetten hier? ik zocht em laatst al, en 6900 post van jou vind ik wat te veel om door te zoeken :p :D
 
Ik ben al met zoveel uitlaten bezig geweest en met verschillende flenzen, maar ik heb er voor zover ik weet nooit grafieken van gepost hoor.
 
Back
Top