kina J.K.Tuning 23 April 2007 #361 Titus said: tis ook geen nederlander Was weer gezellig gek Click to expand... idd ik ben geen nederlander ik ben een belg haha ja hoe moet ik het woord anders zeggen dan grellig euhm extreem ofzo greetz
Titus said: tis ook geen nederlander Was weer gezellig gek Click to expand... idd ik ben geen nederlander ik ben een belg haha ja hoe moet ik het woord anders zeggen dan grellig euhm extreem ofzo greetz
Mitch Erik de Wit Bromshop 24 April 2007 #362 Grasmaaier :+ Liep lekker, moet wel onder de 7,5 gaan dit seizoen.
Tom.#86 TKT! 24 April 2007 #363 Volgende x moeten we echt nog een sprintje doen. Snap niet dat het daar het hele weekend niet van is gekomen :+
Volgende x moeten we echt nog een sprintje doen. Snap niet dat het daar het hele weekend niet van is gekomen :+
D DRD Rieju DRD Rieju 24 April 2007 #364 prachtig project hoor, heb hem op meppel kunnen bewonderen en moet zeggen dat het een van de betere afgewerkte projecten was
prachtig project hoor, heb hem op meppel kunnen bewonderen en moet zeggen dat het een van de betere afgewerkte projecten was
-Gideon- Scooter Kotser 24 April 2007 #365 DennisM. said: Ziet er goed uit de kymco alleen haal dat rekje eraf achter Click to expand... Dat is echt geen pan... ik zeg rekje nog verder perforeren :W
DennisM. said: Ziet er goed uit de kymco alleen haal dat rekje eraf achter Click to expand... Dat is echt geen pan... ik zeg rekje nog verder perforeren :W
Izimo SWEETIES!!! 24 April 2007 #366 Vond hem op Meppel echt dik uitzien.. echt cool :W, was cool je weer ff gemeet te hebben gangster! 8)
Vond hem op Meppel echt dik uitzien.. echt cool :W, was cool je weer ff gemeet te hebben gangster! 8)
Denna Soes Bolkont 24 April 2007 #367 Ding zag er gaaf uit , ik liep er steeds langs als ik terug kwam van de rij sprinters .
-arthur- Suzuki TL1000R 24 April 2007 #368 bedankt iedereen !! toch nog even 2 foto's met de slider van DJ [ir]http://crew.scooter-freaks.nl/arthur/SBO%202007/vs%20dj%201.JPG[/ir] [ir]http://crew.scooter-freaks.nl/arthur/SBO%202007/vs%20dj%202.JPG[/ir]
bedankt iedereen !! toch nog even 2 foto's met de slider van DJ [ir]http://crew.scooter-freaks.nl/arthur/SBO%202007/vs%20dj%201.JPG[/ir] [ir]http://crew.scooter-freaks.nl/arthur/SBO%202007/vs%20dj%202.JPG[/ir]
Willy Well-Known Member 24 April 2007 #369 Geen foto van je carterkap:#? Was gezellig dit weekend! :*
Shuhad Dont hassel the hoff 24 April 2007 #370 Volgens mij hebben we nog een paar fotos van jou Check www.easystuntin.nl ff!
PiaggioAC zipperdezip 24 April 2007 #371 het leukste vondt ik nog dattie gewoon bij het sprinten als een gek spint , gigantische strepen daarop het asfalt zag er leuk uit om te zien !! het ziet er zeer dik uit vindt ik , suc6 verder nog grt Michael.
het leukste vondt ik nog dattie gewoon bij het sprinten als een gek spint , gigantische strepen daarop het asfalt zag er leuk uit om te zien !! het ziet er zeer dik uit vindt ik , suc6 verder nog grt Michael.
-arthur- Suzuki TL1000R 24 April 2007 #372 sjoerdmetgeleletters said: Volgens mij hebben we nog een paar fotos van jou Check www.easystuntin.nl ff! Click to expand... 1 foto gevonden @piaAC: het is ook leuk om te doen, dus zal waarschijnlijk wel vaker gebeuren 8) @willy: het was idd erg vet !!
sjoerdmetgeleletters said: Volgens mij hebben we nog een paar fotos van jou Check www.easystuntin.nl ff! Click to expand... 1 foto gevonden @piaAC: het is ook leuk om te doen, dus zal waarschijnlijk wel vaker gebeuren 8) @willy: het was idd erg vet !!
Enzo Runter an Gas! 24 April 2007 #373 Het ding is vet Tuurtje, en gaat nog goed hard ook8) Tjek je op de volgende meeting weer:*
John New guy in town... 25 April 2007 #375 Hij vlamde behoorlijk zaterdag arthur! leuk je eens gesproken te hebben. Ik heb nog wat foto's voor je: Als je wil kan je ze ook op 3264x2448 krijgen.
Hij vlamde behoorlijk zaterdag arthur! leuk je eens gesproken te hebben. Ik heb nog wat foto's voor je: Als je wil kan je ze ook op 3264x2448 krijgen.
DOMINIC-TC SBO Crew 10 May 2007 #377 Hey arthur hij is nice hoor maar waarom zit dat cross stuur er niet op eigelijk? of heb ik dat ergens gemist? nou zie je wel weer in Stein,was leuk je gemeet te hebben in driewegen!
Hey arthur hij is nice hoor maar waarom zit dat cross stuur er niet op eigelijk? of heb ik dat ergens gemist? nou zie je wel weer in Stein,was leuk je gemeet te hebben in driewegen!
Frank "Because racecar" 10 May 2007 #378 Stuurtje zat er niet op omdat het nog niet helemaal veilig en lekker paste.. Iig ding blijft zekers bruut ! Snelste kymco tot nu toe :+
Stuurtje zat er niet op omdat het nog niet helemaal veilig en lekker paste.. Iig ding blijft zekers bruut ! Snelste kymco tot nu toe :+
-Gideon- Scooter Kotser 10 May 2007 #379 En waarom een crosstuur er op zetten als hij zo ook aan de grond blijft? Zo hou je wel een beetje die Kymco "look" *D
En waarom een crosstuur er op zetten als hij zo ook aan de grond blijft? Zo hou je wel een beetje die Kymco "look" *D