Arthur's Sprint Kymco

Status
Not open for further replies.
zon epc stuurtje is tof denks :W!

stuur vindt ik zo ook niet wat eigelijk :rolleyes:

nee gwn een chrome M-stuur:W dat zal al vet zijn;)

ziet er erg mooi uit, ik vind het bewonderens waardig dat je steeds scooters neemt die niet iedereen heeft en waar ook niet het makkelijkste onderdelen voor te krijgen zijn. egt veel respect heb ik ervoor;)

grt jordi

Heel mooi arthur.

Ik mis een paar dingen,voorspatbord strip,kap achter je voorwiel,en het rekje zullen niet mis staan.En nieuwe binnenkappen,zoals je accukap,en nieuw type zadel.
Succes met alles

Groetjes Matthew

kapje onder het zadel is al binnen, moet ik enkel even ophalen, zadel ben ik rustig naar opzoek maar moet wel goedkomen.

Strip om het spatbord is niet mooi, das echt lelijk zelfs.
Rooster onder de voorkap heb ik nieuw liggen, maar dat zal de sprintbaan vegen waarschijnlijk :D
Rekje is ook onderweg.

de rest bedankt, en ik weet nog niet wat ik doe met het stuur.
ik zie het allemaal wel, eerst het vermogen maar eens goed krijgen

Ziet er lowraider uit man :+
ben benieuwd hoe je dat ding op de bank gaat krijgen ;)
hehe :)

gelukkig weegt hij niet zoveel meer.. dus ff erop sjouwen :P

Arthur, vind het echt super vet wat je er als totaal plaatje van gebrouwd hebt! En knallen zal het.

Maar Kymco blijven één van de lelijkste scooters ooit.

Oi

Zo ff een updatje voor onze held Arthur :D

Was echt een gezellig dagje, ondanks dat de scooty van Gidion het niet 'echt' lekker mee werkte :P

Arthur zn binnenkomst :) en zn uiteindelijke score.. Iig wel een potentie blokje. Piek vermogen van 22.1 SAE hebben we er met een MHR2000 vario niet uit kunnen halen ivm slip (15k :X) maar ben wel van mening dat het met een MHR05 er wel uit had kunnen komen :)

Suc6 er mee, ik tjek je de 22e :W

Last edited:
Lekkere score Art. Die Xsh blokjes die willen wel, allemaal constante scores van 22+ pks. Spreek je in Meppel

Ding maakte zn meters ook wel op de testbank Arthur :W

Nog wel ff wat degelijkheid aan de machine brengen voor Meppel want hij is wel een beetje kamikaze met zoveel vermogen.. Denkt aan los stuurtje en bijna aanlopende achterband :*

Status
Not open for further replies.
Back