Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.
2,66GHz is ook prima hoor en snel genoeg.. De enige reden om voor de 2,8GHz versie te gaan is de 512MB 9600M GT vs 256MB 9600M GT in de 2,66GHz :) Zeker als je aangeeft dat je grafisch wilt gaan bewerken.. Geef dan nu ietsje meer uit voor wat meer kracht. Weet je zeker dat je een flinke tijd vooruit kunt..

Ik vind de 9400 echt een RUK ding. (dat was volgens mij nog niet erg merkbaar :p)

@ Wesley

Ik werk nog met een 2007 Macbook Pro en heb zelfs geen problemen met de grafische programma's..

Dus imo kan je de goedkope versie ook kopen hoor :)
Alleen persoonlijk zou ik het niet doen, aangezien ik toch vaak het beste wil wat er op t moment te krijgen is :+

Maarja het scheelt je wel aardig wat knaken..

Ik denk dat ik gewoon zelf de 2.66GHz ga halen aangezien een klasgenoot van mij vertelde dat hij die ook heeft en geen problemen heeft als hij 2 of 3 adobe programma's open heeft staan :) Tuurlijk die duurdere zal weer net iets beter zijn maar zo kan je wel door blijven gaan en ik kan er dan misschien langer mee doen maar ik heb mij laten vertellen dat die duurdere versie echt meer voor 3d-animatie werk is dmv. van de betere video kaart.

En voor dat geld wat ik bespaar op de 2000euro versie kan ik weer een tekentablet halen van Wacom (BAMBOO) dus dat is ook weer mooi mee genomen :W

Thx voor de info boys. :W
 
Ik probeer Photoshop CS4 te installeren op mijn Macbook, alleen krijg deze melding;

CS4-License-Expired.jpg


Nu heb ik op Google gezocht en kwam dit al eerst tegen;

http://machacks.tv/2009/01/26/defeating-the-adobe-cs4-license-expired-dialog-in-os-x/

Echter het bestand waar ze het daar over hebben staat niet in mijn Bibliotheek... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Thanks :*!

Even op de nieuwe pagina, iemand :p?
 
Ik download de trial wel, en dan zoek ik wel even een serial op op internet, is makkelijker.

Edit; shit voor Lightroom was het makkelijker om een serial te vinden, iemand die er één heeft die werkt :*? Mijn dank is groot!
 
Last edited:
Wesley S. mischien is het handig om even te wachten met het aanschaffen van een Macbook Pro. Het lijkt erop dat binnekort die weer word geupdate.
Natuurlijk staat de technologie etc niet stil en zal er over een jaar natuurlijk weer een geupdate Macbook pro zijn. mja het zou wel mooi zijn als je mischien even wacht en dan een pro kunt krijgen voor even veel geld en dan met betere prestaties. :p

http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4688

http://guides.macrumors.com/MacBook_Pro_Buyer%27s_Guide
 
Wesley S. mischien is het handig om even te wachten met het aanschaffen van een Macbook Pro. Het lijkt erop dat binnekort die weer word geupdate.
Natuurlijk staat de technologie etc niet stil en zal er over een jaar natuurlijk weer een geupdate Macbook pro zijn. mja het zou wel mooi zijn als je mischien even wacht en dan een pro kunt krijgen voor even veel geld en dan met betere prestaties. :p

http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4688

http://guides.macrumors.com/MacBook_Pro_Buyer%27s_Guide


Is er nog geen exacte datum bekend ? Maar zat dit het zelfde uiterlijk houden of gewoon compleet nieuwe macbooks ? Zoals ik de tekst lees is het alleen een systeem (sneller) upgrade toch ?
 
tweakers gelezen zeker?

Idd..
stomme sleeve van CaseLogic :s

Yup, ik kwam er HEEL toevallig langs. Daarom stop ik mn lap altijd in mijn tas met de sluiting omhoog. Maar die van mij zijn ook vlak. Ik zou sowieso even een mail sturen naar de fabrikant. Misschien valt er nog wat te halen.
 
Yup, ik kwam er HEEL toevallig langs. Daarom stop ik mn lap altijd in mijn tas met de sluiting omhoog. Maar die van mij zijn ook vlak. Ik zou sowieso even een mail sturen naar de fabrikant. Misschien valt er nog wat te halen.

het was ook niet de rits om de laptop af te sluiten die beschadigingen veroorzaakt heeft.
Maar de rist van het vak aan de voorkant.
Heb 1,5 week geleden al een mail gestuurd. Maar tot op heden 0.0 reactie.
 
Pirate*bay staat vaak wel meer info/serials..

Thanks :). Ik denk niet dat het gaat lukken met een serial van internet. Heb echt al van alles geprobeerd, maar ze bij CS4 Extended controleren ze de serial wel 'streng'. Bij Lightroom werkte het wel.

Of is het iemand wel gelukt bij Photoshop?
 
Before Installing !!!!!!!

You need to go to : C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
and locate a file named >> hosts << and NOT >> Imhosts <<
If it's not there? Go to folder options in control panel and choose view hidden folders....

Now go back to : C:\WINDOWS\system32\drivers\etc and you'll see the >> hosts << File there ....

Right click on it and Open with Notepad .....

Now Copy and paste This >>> 127.0.0.1 activate.adobe.com <<< to the very bottom Line.....
____________________________________________________________
It Should Look Like This :

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost
127.0.0.1 activate.adobe.com

_______________________________________________________________

Now close The File and save changes ... Just like if you were typing in something new in a new text document !!!!!!

1/ Now simply go to the : Adobe CS4 Folder and run the setup file....

2/ When The Trial or enter key screen comes up enter this Key Correctly >>> 1330-1907-8852-8234-4960-2596 <<<

3/ When Installation is complete open the program and enjoy it like you bought it from the store ....lol....

Do Updates with No Worries !!!!!!!!!!!!!!

Althans , dit is voor windows , geen idee hoe t werkt bij dat Apple spul , maar misschien heb je er wat aan. :)

Heb het btw gekopieerd uit een *.TXT bestandje op me PC. Heb geen bron oid.
 
Thanks :). Ik denk niet dat het gaat lukken met een serial van internet. Heb echt al van alles geprobeerd, maar ze bij CS4 Extended controleren ze de serial wel 'streng'. Bij Lightroom werkte het wel.

Of is het iemand wel gelukt bij Photoshop?

Mijn hele pakket werkte ineens niet meer, waaronder Photoshop. Welke serial ik ook invoerde, na 10 min ewerkte het niet meer omdat de serial ongeldig zou zijn! Toen vond ik een manier via een programmatje of terminal toch photoshop werkend te krijgen, alleen geen idee meer hoe. Wel via bovengenoemde website..
 
Mijn hele pakket werkte ineens niet meer, waaronder Photoshop. Welke serial ik ook invoerde, na 10 min ewerkte het niet meer omdat de serial ongeldig zou zijn! Toen vond ik een manier via een programmatje of terminal toch photoshop werkend te krijgen, alleen geen idee meer hoe. Wel via bovengenoemde website..

Oké. Ik had dat namelijk ook, naar een minuut of 10 werkte het niet meer. Je bedoel Machack.tv? Dan ga ik namelijk even zoeken op die site. Thanks.
 
Iemand van jullie dit wel eens gehad?
qskx91.jpg


Stond vanmorgen ineens op mijn springboard.. en krijg m niet weg ook..
Volgens mij heeft het iets te maken met zo'n background package die ik geinstalleerd had (nu verwijderd) aangezien ik geen achtergrond meer kan wisselen..

Maar dat heb ik nu verwijderd via Cydia.. en ding blijft wel staan..

Kun je een gejailbreakte iphone ook herstellen?
Dan is je jailbreak eruit zeker? ..
 
Welke verbindingsmogelijkheden had je open staan? SSH aan? Heb je de wachtwoorden na jail-break gewijzigd? En sowieso wat heb je allemaal installed.

Leuk zo'n bruikbaar scatternet, geeft erg veel mogelijkheden.
 
Heb gewoon de jailbreak ff hersteld en nu is het weg.. was trouwens ook gewoon een plaatje die melding :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top