Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Voeding via usb of losse voeding? Andes even een 2 poorts usb kabel gebruiken voor extra stroom. Of natuurlijk een voeding.

Hij zit via de USB @ computer en er zit een gewoon EU stekker aan die met een adapter weer op een normaal stekkerblok zit. Snap er niks van!
 
Ik zit weer met een luxe probleem.......

zit er aan te denken om een ipod aan te schaffen, voornamelijk voor het muziek luisteren in de auto (ipod aansluiting)

Nu is de ipod touch een enorm geil apparaat met een hoog gadget gehalte, alleen heeft de grootste versie slechts 32GB ruimte, omdat ik die te duur vind, zou ik dan voor de 16GB gaan denk ik. Video zal ik er denk ik amper op kijken.

Voor het zelfde geld, nee... zelfs goedkoper heb je dan een 160GB Ipod classic. Heeft alleen niet het geile aanraakscherm, geen wifi, enz....

Denk dat het slimmer is een 160GB aan te schaffen, maar vind de touch zo verschrikkelijk geil :W dat er 10x minder muziek op past valt nog wel over heen te komen denk ik. Mijn collectie muziek is 80GB, en 16GB moet voldoende zijn om even mee vooruit te kunnen in de auto, en daarna gewoon weer wisselen van muziek ofzo...

wat zeggen jullie?
 
Ik heb wel een Iphone voor je te koop 300 euro :p 8GB welliswaar, maar dan heb je helemaal een veth getsjut!!! :p voor in de auto 8) :+
 
zat ook nog ff aan de iphone te denken ja, maar ik heb met t-mobile niet eens bereik in m'n huis.

En ja, die van jou is vast en zeker unlocked :p maar dan koop ik liever een keer de G3 met 16GB unlocked :)
 
Ik zou een grotere versie kopen. Op den duur ga je je namelijk irriteren aan het feit dat je bepaalde muziek er net wel of niet op kan krijgen. Ik zou kiezen voor het gemak ipv de looks.
 
Koop nou maar gewoon een touch. Hoeveel werk is het nou om eens een keer een nieuwe collectie er op te rammen? Damn, die paar tellen? Tegenwoordig hoef je niet meer een half uur te wachten met je TRUST mp3 speler op de parallele poort hoor op 115k baudrate :D :+

**denkt terug aan vroegah, toen een 32mb mp3 player van 300 gulden helemaal de shit was**
 
Koop nou maar gewoon een touch. Hoeveel werk is het nou om eens een keer een nieuwe collectie er op te rammen? Damn, die paar tellen? Tegenwoordig hoef je niet meer een half uur te wachten met je TRUST mp3 speler op de parallele poort hoor op 115k baudrate :D :+

**denkt terug aan vroegah, toen een 32mb mp3 player van 300 gulden helemaal de shit was**

Vergeet je monotone ringtones niet :D en 7 kleuren scherm @ mobiel :p

En inderdaad je mp3 speler waar 7 nummers op kunnen :D Anyways, extera laat even weten wat het is geworden :) (al heb ik een vermoeden :X)
 
:p even mijn salaris afwachten..... wat duurt dat altijd lang he als je graag iets wilt hebben.

Misschien even een absolute apple noob vraag.
maar hoe zit het het weergeven van album covers? Ik luister alleen maar hardcore, en ik heb het idee dat hij daar geen cover voor vinden (want die zoekt itunes toch zelf op) kan ik die er zelf bijzetten?
 
Gewoon in het mapje van je muziek gooien, volgens mij pakt ie hem dan vanzelf...

edit: Dus zeg maar per album (neem aan dat je per album een mapje hebt)
 
jep, gewoon zorgen dat ik daar een jpg bestandje heb met de cover dus? dat is wel netjes dan.

Hoop hem morgen op te halen :D
 
Jup

Vandaag trouwens ff animatie zitten maken met after effects... Toch wel lekker als je dan 4 gig ram hebt wanneer je gaat renderen :#
 
potverdorie, de 16GB was op bij die winkel.... nu krijg ik de 32GB voor de adviesprijs van de 16GB, ook niet verkeerd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top