Mensen al een vervangende iPod binnen? Die van mij is net pas opgehaald dus denk dat het nog wel ff gaat duren (6 weken oid) maar lees meer en meer dat hij wordt vervangen door de nieuwste generatie nano's. Zou wel erg nette service zijn.
Ben ik weer 8P.
Mijn vader had dus een Imac gekocht, met 0 verstand van Apple, maar nu zit hij dus met het volgende:
- Geen programma's om foto's mee te openen of bewerken
- Geen programma zoals office , word/excel etc.
Hij kan dus feitelijk niks, nu zag ik dat iworks o.a al snel 50e kost, zijn hier geen alternatieven voor, of wordt het voor alles maar betalen?
Weet iemand ook hoe je bijvoorbeeld foto's van een camera of HD simpelweg op je mac kunt opslaan?
Thanks!
Ben ik weer 8P.
Mijn vader had dus een Imac gekocht, met 0 verstand van Apple, maar nu zit hij dus met het volgende:
- Geen programma's om foto's mee te openen of bewerken
- Geen programma zoals office , word/excel etc.
Hij kan dus feitelijk niks, nu zag ik dat iworks o.a al snel 50e kost, zijn hier geen alternatieven voor, of wordt het voor alles maar betalen?
Weet iemand ook hoe je bijvoorbeeld foto's van een camera of HD simpelweg op je mac kunt opslaan?
Thanks!
Ipod binnen :W Nieuwe Nano
kheb nu ook bijna 3 weken m'n iphone 4s; bevalt echt super! ben nog weinig tegengekomen wat me niet beviel. Batterij gaat ook 2x zo lang mee vergeleken met m'n oude htc legend;o
maar wat ik me afvraag: waarom geen radio op een iphone?
Is dat om itunes te stimuleren oid?
ja dat weet ik, maar waarom wordt de FM band niet benut? scheelt batterij/ ruimte/ data... De FM band bestaat gewoon en is gratis te gebruiken ;oje kunt apps downloaden, bv, slamfm app dan kun je gewoon muziek luisteren, eet natuurlijk wel data.
zullen ook apps zijn van andere radio stations.
lijkt me een logische verklaring