Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.
ik baal nog steeds dan mn ipod nano g1 gejat is, dus ik dacht zal ff op marktplaats kijken of er onverlaten zijn die geen flauw idee hadden en zoiets aanboden, 1ntje een onredelijk bod van 20 euro gedaan maar die hapt niet
 
Mensen al een vervangende iPod binnen? Die van mij is net pas opgehaald dus denk dat het nog wel ff gaat duren (6 weken oid) maar lees meer en meer dat hij wordt vervangen door de nieuwste generatie nano's. Zou wel erg nette service zijn.

Vriend van mij heeft idd. een nieuwe generatie nano terug gekregen!
 
Ben ik weer 8P.

Mijn vader had dus een Imac gekocht, met 0 verstand van Apple, maar nu zit hij dus met het volgende:

- Geen programma's om foto's mee te openen of bewerken
- Geen programma zoals office , word/excel etc.

Hij kan dus feitelijk niks, nu zag ik dat iworks o.a al snel 50e kost, zijn hier geen alternatieven voor, of wordt het voor alles maar betalen?

Weet iemand ook hoe je bijvoorbeeld foto's van een camera of HD simpelweg op je mac kunt opslaan?

Thanks!
 
Ben ik weer 8P.

Mijn vader had dus een Imac gekocht, met 0 verstand van Apple, maar nu zit hij dus met het volgende:

- Geen programma's om foto's mee te openen of bewerken
- Geen programma zoals office , word/excel etc.

Hij kan dus feitelijk niks, nu zag ik dat iworks o.a al snel 50e kost, zijn hier geen alternatieven voor, of wordt het voor alles maar betalen?

Weet iemand ook hoe je bijvoorbeeld foto's van een camera of HD simpelweg op je mac kunt opslaan?

Thanks!

iPhoto zit er standaard op. Werkt prima voor de basis handelingen.
 
Ben ik weer 8P.

Mijn vader had dus een Imac gekocht, met 0 verstand van Apple, maar nu zit hij dus met het volgende:

- Geen programma's om foto's mee te openen of bewerken
- Geen programma zoals office , word/excel etc.

Hij kan dus feitelijk niks, nu zag ik dat iworks o.a al snel 50e kost, zijn hier geen alternatieven voor, of wordt het voor alles maar betalen?

Weet iemand ook hoe je bijvoorbeeld foto's van een camera of HD simpelweg op je mac kunt opslaan?

Thanks!

idd iphoto zit standaard geinstalleerd.
Indien je het niet vind.

Open je de app store. ga boven aan naar aangekocht.
Daar staat iphoto, imovie, en garageband.
Klik op accepteren wat er achter staan, vul je vader zijn apple ID in dat belangrijk ZIJN apple id.
En dan kun je installeren.

Voor office,
Je kunt in de app store , pages ( word ), number (exel), en keynote ( powerpoint) los kopen kopen
Of het office pakket aanschaffen.
Beide zijn mogelijk
 
Als het voor privégebruik is, de piratenbaai geen optie?
Gebruik zelf ook het officepakket van Apple, maar het Windows pakket werkt net zo goed.
 
Terugkomend op rotterdam iphone verhaal: alleen de belcompany had hem op voorraad. iFactors niet, IAmStore niet, Phonehouse niet, en HI/KPN/VODAFONE/TELFORT leveren niet zonder abbo.

Echt goed bezig allemaal :x
 
kheb nu ook bijna 3 weken m'n iphone 4s; bevalt echt super! ben nog weinig tegengekomen wat me niet beviel. Batterij gaat ook 2x zo lang mee vergeleken met m'n oude htc legend;o

maar wat ik me afvraag: waarom geen radio op een iphone?
Is dat om itunes te stimuleren oid?
 
kheb nu ook bijna 3 weken m'n iphone 4s; bevalt echt super! ben nog weinig tegengekomen wat me niet beviel. Batterij gaat ook 2x zo lang mee vergeleken met m'n oude htc legend;o

maar wat ik me afvraag: waarom geen radio op een iphone?
Is dat om itunes te stimuleren oid?

je kunt apps downloaden, bv, slamfm app dan kun je gewoon muziek luisteren, eet natuurlijk wel data.
zullen ook apps zijn van andere radio stations.
 
Een vriend van mij heeft ook zo'n nieuwe Nano gehad, blijkt dat daar wel een radio-functie op zit. :|
 
je kunt apps downloaden, bv, slamfm app dan kun je gewoon muziek luisteren, eet natuurlijk wel data.
zullen ook apps zijn van andere radio stations.
ja dat weet ik, maar waarom wordt de FM band niet benut? scheelt batterij/ ruimte/ data... De FM band bestaat gewoon en is gratis te gebruiken ;o
 
Lekker goedkoop. De banden verschillen over de wereld dus hoef je niet je productieproces aan te passen voor een weinig boeiende optie.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top