Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.
klopt heb het net ook nog op iphoneclub forum gevraagd kreeg daar ook het antwoord dan ik moest wachten op een nieuwe release van DEV team. Moet trouwens zeggen dat mijn jailbreak het ook nog niet vlekkenloos doet, als ik gedownloade apps er op probeer te zetten met iTunes krijg ik een fout melding dat "het programma niet geinstalleerd is op de iphone van blablabla"

Lukt dat bij jou wel Jesse? Ik kan er nu gvd nog nieteens spelletjes mee spelen, en ik weet dat het spel PaperToss echt 0wned :D:D
 
Oja en het ergste is nog dat ik daar eigenlijk dus net pas achter kom dat het gewoon echt niet kan, want ik zit dus echt al vanaf 16:00 vanmiddag met dat ding te klootzakken om het werkend te krijgen :D
 
Pronk.. je moet eerst iets van Appsync op je gejailbreakte tellie downloaden uit Cydia en daarna pas gedownloade apps erop knallen ;)
 
Oja en het ergste is nog dat ik daar eigenlijk dus net pas achter kom dat het gewoon echt niet kan, want ik zit dus echt al vanaf 16:00 vanmiddag met dat ding te klootzakken om het werkend te krijgen :D

Zou het niet weten nog niet geprobeerd :D.

Ben er ook al hele tijd mee bezig heb het halve internet al gelezen geloof ik.
 
Oja en het ergste is nog dat ik daar eigenlijk dus net pas achter kom dat het gewoon echt niet kan, want ik zit dus echt al vanaf 16:00 vanmiddag met dat ding te klootzakken om het werkend te krijgen :D

Dev-team gaat waarschijnlijk niks uitbrengen. Blacksn0w is misschien een mogelijkheid maar is weinig over te vinden. Echt goed kut!
 
Mja...uiteindelijk komt er toch wel iets.....................................................................................toch?????? :'(

@ Pieter...zal dat eens proberen dan, thanx ;)
 
*Geniet nogsteeds van zijn Macbook Pro :)

Gebruikt hier iemand een virusscanner voor Mac? Ik had een demo van de apple site. Was niet heel veel bijzonders.. Maar is het wel handig of echt totaal niet nodig?
 
vraagje over Itunes.

Heb daar een aantal nummers in staan die ik niet meer op de laptop heb staan.
Daar staan nu zon mooi uitroep tekentje voor.
Is er een mogelijk om alle niet gelocaliseerde nummers automatisch te verwijderen.
Of zowie zo hand matig.
Ik kan het echt niet vinden. Echt al een uur lopen zoeken.

Is er ook een soort van mogelijkheid om verschillende libary's te maken oid.
Thuis staat bv alles op een time capsule.
Hier alles op een externe hardeschijf of sommige dingen lokaal.
Ik zou dat graag op een of andere manier gescheiden willen houden.
Maar zou niet weten hoe eigenlijk.
Iemand hier een idee?

Wat ik ondertussen al uitgevinkt heb is het automatisch kopieren naar Itunes zijn eigen libary.
Dus niet dat I tunes nog eens nummers dubbel gaat kopieren.
 
Tering die nieuwe iMacs zijn wel erg nice inclusief Multitouch Mouse..

magic4-550x268.jpg


magic5-550x238.jpg


imac.jpg
 
De nieuwe witte macbooks zijn ook wel fraai, en nog best betaalbaar ook. Ik zag hem voor 808 euro, dit is dan wel incl. studentenkorting.
 
Vet zeg die Multitouch Mouse. Vind die nieuwe witte Macbooks niet mooi trouwens. Ben nu helemaal weg van dat aluminium :p.
 
Als die multitouch net zo'n faalding wordt als de MM dan laat ik hem mooi liggen.

Net een geniale tool gevonden voor OSX. Het heet Afloat en je kan windows ermee always on top instellen. Tevens kan je ze translucent maken. Super handig.
 
Last edited:
Net een geniale tool gevonden voor OSX. Het heet Afloat en je kan windows ermee always on top instellen. Tevens kan je ze translucent maken. Super handig.

Eindelijk Adium op het bureaublad vast gezet, bijzonder relaxt met exposure! Thnx :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top