Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.
Ik zou maar even bekijken waar je mee bezig bent. Er is een rede waarom dit kan/gebeurd. Lijkt mij enorm gevaarlijk als men zomaar je phone binnen wandelt.
 
Ik kan geen foto's (gesynchroniseerd met iTunes of niet) uit de fotobibliotheek van m'n iPhone verwijderen.

Niet handmatig op de iPhone en ook niet handmatig via iTunes.... VET irritant!
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? Foto's de fotorol kan ik wel gewoon verwijderen etc..

niemand?
 
Mijn hele pakket werkte ineens niet meer, waaronder Photoshop. Welke serial ik ook invoerde, na 10 min ewerkte het niet meer omdat de serial ongeldig zou zijn! Toen vond ik een manier via een programmatje of terminal toch photoshop werkend te krijgen, alleen geen idee meer hoe. Wel via bovengenoemde website..

Het is mij ondertussen ook gelukt via MacHacks.tv, via Terminal. Was wel een flink gekloot, maar ben er wel blij mee. Na een uur nog geen melding dat de serial ongeldig is, dus ik geloof dat het wel goed zit zo :).
 
Kijk even in je iTunes met welk programma het synchroniseert mbt. afbeeldingen. Of die sync uitzetten of in het programma die albums weghalen.
 
Je kan volgens mij ook gewoon openssh downloaden & Sbsettings en dan SSH uitgooien.. heb je dit gezeik ook niet :p
 
Is er nog geen exacte datum bekend ? Maar zat dit het zelfde uiterlijk houden of gewoon compleet nieuwe macbooks ? Zoals ik de tekst lees is het alleen een systeem (sneller) upgrade toch ?

Nee er is geen exacte datum bekend. Ik denk dat er wel meer word verandert dan alleen hardware omdat je in die lijst kunt zien dat die van 5.5 naar 6.1 gaat :p

Ik ben zelf ook van plan om een laptop aan te schaffen, maar ik wacht ook even totdat die weer geupdate is.
 
Even een nutteloos fotootje van mijn Macbook;

[ir]http://farm4.static.flickr.com/3496/4069347613_7700430e0a_b.jpg[/ir]

:W
 
Mijn mightymouse begint kuren te vertonen :(

magic mouse halen dan.. ;)

Heb er net 30 min geleden 1 gekocht voor 77 dollar :)
Dus zon 20 euro goedkoper dan in NL.
Werkt echt wel lekker.
Werkt ook met mijn MBP. Kan hier alleen niet lekker zitten met een muis.
 
ff vraagje, heb een probleem met me ipod mini ofzo... ding gebruik ik nooit, en wou hem nu weer in gebruik nemen.

heb itunes geinstaleerd, en de ipod aangesloten... dat werkt gewoon, ik zie de nummers die er op staan. Alleen ken ik er niks nieuwe op doen, ik maak een nieuwe speellijst aan, en voeg daar de nummers aan toe. als ik druk op synchroniseren gebeurt er helemaal niks. ik kan me ipod wel zien staan in itunes, maar nummers rechtstreeks naar de ipod slepen werkt ook niet.


iemand een idee?.
 
ff vraagje, heb een probleem met me ipod mini ofzo... ding gebruik ik nooit, en wou hem nu weer in gebruik nemen.

heb itunes geinstaleerd, en de ipod aangesloten... dat werkt gewoon, ik zie de nummers die er op staan. Alleen ken ik er niks nieuwe op doen, ik maak een nieuwe speellijst aan, en voeg daar de nummers aan toe. als ik druk op synchroniseren gebeurt er helemaal niks. ik kan me ipod wel zien staan in itunes, maar nummers rechtstreeks naar de ipod slepen werkt ook niet.


iemand een idee?.

Misschien staat hij nog verbonden aan je oude itunes, ik geloof dat je je ipod maar aan 1 itunes tegelijkertijd kan koppelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top