Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Als ik een paar liedjes naar iTunes sleep , dan verschijnen deze niet in iTunes. Wat kan dit betekenen ?
 
Binnenkort maar eens op jacht voor een Mac pro G5 :W

Welliswaar 2e hands maar ben gewend aan de pro G5 en vind hem fijn werken + dat ik helaas het geld niet heb voor een nieuwe met alles erop en eraan :p
 
Als ze in een raar formaat zijn/corrupt zijn oid, dan worden ze ook niet toegevoegd. Komt nog wel eens voor met via gare programma's gedownloade muziek.
 
Ik wil voor mijn opleiding een MacBook Pro 13" kopen. Hoe zit het met de grote van dit scherm, werkt het makelijk met het maken van films, foto's bewerken en bijvoorbeeld reclame folders maken?
 
Ik wil voor mijn opleiding een MacBook Pro 13" kopen. Hoe zit het met de grote van dit scherm, werkt het makelijk met het maken van films, foto's bewerken en bijvoorbeeld reclame folders maken?

Ik zou persoonlijk voor een groter scherm gaan.
 
Je neemt hem elke dag mee zeg je, in de praktijk werk je dus vaker op een 13" inch beeldscherm dan op een eventuele extra monitor. Op school zal je hem af en toe aan kunnen sluiten maar dat zal niet met regelmaat zijn.

Zeker voor het soort werk wat je beschrijft - het maken van films, foto's bewerken en bijvoorbeeld reclame folders maken - zou ik je een groter scherm aanraden. De interface van de programma's die je daarvoor gebruikt nemen veel ruimte in beslag, wat inhoud dat je effectief weinig ruimte overhoud om te werken. Bovendien is een 15" inch MacBook Pro net zo draagbaar als een 13" inch. Een 17" inch is voor dagelijks gebruik veel minder draagbaar door zijn formaat en gewicht.
 
Je neemt hem elke dag mee zeg je, in de praktijk werk je dus vaker op een 13" inch beeldscherm dan op een eventuele extra monitor. Op school zal je hem af en toe aan kunnen sluiten maar dat zal niet met regelmaat zijn.

Zeker voor het soort werk wat je beschrijft - het maken van films, foto's bewerken en bijvoorbeeld reclame folders maken - zou ik je een groter scherm aanraden. De interface van de programma's die je daarvoor gebruikt nemen veel ruimte in beslag, wat inhoud dat je effectief weinig ruimte overhoud om te werken. Bovendien is een 15" inch MacBook Pro net zo draagbaar als een 13" inch. Een 17" inch is voor dagelijks gebruik veel minder draagbaar door zijn formaat en gewicht.

Dat was mijn punt, alleen wat korter omschreven :p
 
Lekker, ik werd net wakker gemaakt door m'n vriendin dat mn MBP stond te gieren. Gisteravond gewoon in standby gezet, met scherm dichtgeklapt. Vanachtend was hij uitgeschakeld maar stonden de fans voluit te blazen en was hij enigszins warm. Leuk als hij in een sleeve had gezeten.
 
Je neemt hem elke dag mee zeg je, in de praktijk werk je dus vaker op een 13" inch beeldscherm dan op een eventuele extra monitor. Op school zal je hem af en toe aan kunnen sluiten maar dat zal niet met regelmaat zijn.

Zeker voor het soort werk wat je beschrijft - het maken van films, foto's bewerken en bijvoorbeeld reclame folders maken - zou ik je een groter scherm aanraden. De interface van de programma's die je daarvoor gebruikt nemen veel ruimte in beslag, wat inhoud dat je effectief weinig ruimte overhoud om te werken. Bovendien is een 15" inch MacBook Pro net zo draagbaar als een 13" inch. Een 17" inch is voor dagelijks gebruik veel minder draagbaar door zijn formaat en gewicht.

Eigenlijk wel mee eens, als je het geld hebt gewoon lekker voor de 15inch gaan, groot zijn ze allemaal niet!
 
Ik wil voor mijn opleiding een MacBook Pro 13" kopen. Hoe zit het met de grote van dit scherm, werkt het makelijk met het maken van films, foto's bewerken en bijvoorbeeld reclame folders maken?

Ja, werkt prima. Maar dit is voor iedereen anders, de één vind het te klein de ander vind het prima werken. Ga gewoon op je gevoel af en werk er anders een uurtje mee in een mac store.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top