Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Zo, ik heb mn MacBook Pro. 13" met 2,53 ghz processor, 4gb geheugen en 320gb hd. Nu heb ik een vraagje. Kan het hotmail account op mac mail worden ingesteld? Want bij alle inkomende servers die ik instel krijg ik steeds dat het de foute inkomende server is.

Nou, dit is ook getypt van mn Macbook pro hoor :W Erg dik apparaat.

Nice allebei :W! Heb je ook de 2,53GHz Lars? Ik ben er ook erg content met de 2,53GHz.

Alleen ik heb één probleem. Ik ben benieuwd hoe jullie Macbooks opstarten vanuit sluimerstand. Krijgen jullie dan elke keer gewoon wachtwoord invoeren bij het openklappen van de Macbook?

Want bij mij moet ik hem 9 van de 10 keer helemaal opnieuw opstarten. Ik ga er ook even mee terug want het is behoorlijk irritant.

Er is trouwens een hotmail plugin voor je Mail te downloaden, moet je maar even op Googlen.
 
Alleen ik heb één probleem. Ik ben benieuwd hoe jullie Macbooks opstarten vanuit sluimerstand. Krijgen jullie dan elke keer gewoon wachtwoord invoeren bij het openklappen van de Macbook?

Want bij mij moet ik hem 9 van de 10 keer helemaal opnieuw opstarten. Ik ga er ook even mee terug want het is behoorlijk irritant.

Als ik 'm open klap dan logt hij automatisch in. Als ik 'm uit zet en aan zet moet ik m'n wachtwoord invoeren. (zo ingesteld) Nog nooit problemen gehad dat hij niet uit de sluimerstand wilt komen oid. Doet het altijd perfect... Gewoon even een Apple service winkel binnen stappen.

Lars; feli! :)
 
gister voor me gf een macbook pro 15" gehaalt.. goedkooopste versie daarvan.. was prima voor haar en al duur zat..

wel bruut spul hoor!.. me liky
 
Net ook Macbook pro 13' gehaald....wat een verademing zeg vergeleken met mn oude pc :D
 
iemand heir al de snow uit geprobeerd?
Ik weet dat hij bij mij vandaag of moren ergens zou binnen vallen.
Ben alleen helaas niet in nederland. Dus kan hem niet instaleren.
 
Net bij Xando en Mediamarkt geweest in Enschede, bij bijden uitverkocht! Denk dat ik hem maar online bestel..
 
Kan iemand me vertellen hoe de logica van dat verlichte toetsenbord in elkaar zit? Zit er soms een sensor die het alleen laat branden als het donker is?
 
Probeer je hand eens op de iSight (webcam) te houden. Je zult merken dat daar een lichtsensor in zit en daardoor automatisch de helderheid van het scherm aanpast (hij wordt dan iets donkerder, want een fel display in een donkere ruimte is niet fijn werken en je toetsen worden verlicht).

Voor de mensen met een Aluminium MacBook Pro zit de sensor links en rechts onder het scherm naast het toetsenbord.
 
Wie werkt hier allemaal met Time Machine? Vandaag voor het eerst is aan het lopen, eerste back-up duurt wel even maar dan heb je dat ook gehad.

Tevens Windows 7 installeren morgen, partitioneren lukt nog niet echt vandaar de backup uit voorzorg. Studeren begint weer vandaar de noodzaak voor windows, helaas is Solidworks nog niet in OSX uitvoering..
 
mijn macbook pro 13 wordt echt heel warm bij het ''dichtklappunt'' aan de achterkant om het maar ff zo te zeggen....echt op de grens dat je het bijna niet meer met je blote hand kunt aanraken...niet echt normaal lijkt me?
 
Mijn webcam werkt niet meer bij aMSN en Mercury (de enigste 2 waarbij een cam functie zit). De andere partij van het gesprek zegt steeds dat ze een wit scherm zien. Iemand die dit herkent/weet?
 
mijn macbook pro 13 wordt echt heel warm bij het ''dichtklappunt'' aan de achterkant om het maar ff zo te zeggen....echt op de grens dat je het bijna niet meer met je blote hand kunt aanraken...niet echt normaal lijkt me?

Even Fancontrol downloaden, kan je instellen wat voor temperatuur het maximaal in je Macbookje mag worden. Tevens wordt hij bij mij ook flink warm zodra het ding druk bezig is én de batterij aan het opladen is.
 
Ja, zijn er nog tips voor nieuwe Macbook Pro gebruikers? Qua applicaties enzo? Wat makkelijk of handig is om te downloaden?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top