Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat ik het er ook maar op ga wagen einde van deze maand, begreep dat het ingediend moest worden binnen een jaar na aankoop.. Aan de andere kant, ik heb nog geen enkel probleem ondervonden en ga er redelijk zuinig mee om..

Binnen een jaar ja. Ik denk dat die van mij al een half jaar niet van mn bureau is gekomen. In de eerste 5 maanden was m'n accu stuk en ik merk nu dat mn DVD speler niet meer kan branden. En dat terwijl ik er onder de 10 DVD/CD's op heb gebrand. (Waarschijnlijk helpt zo'n schoonmaakdisc maar toch)
 
Binnen een jaar ja. Ik denk dat die van mij al een half jaar niet van mn bureau is gekomen. In de eerste 5 maanden was m'n accu stuk en ik merk nu dat mn DVD speler niet meer kan branden. En dat terwijl ik er onder de 10 DVD/CD's op heb gebrand. (Waarschijnlijk helpt zo'n schoonmaakdisc maar toch)

I agree, denk dat ik waarschijnlijk ook gewoon Applecare aanschaf! Maar als je krap bij kas zit op het moment dan ga je altijd twijfelen :+
 
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt, dat heb je natuurlijk wel. Ik was en ben nog steeds wantrouwig met het kopen van codes online. Als je een verkoper zoekt zoek dan degene die al 3 jaar trouwe klanten heeft. Er staan topics vol met succesvolle protecties. Risco loop je natuurlijk altijd. Ik heb mn AC er nu bijna een jaar opzitten geloof ik. Gewoon code en verdere gegevens via de mail ontvangen.

In mijn overeenkomst van AC staat trouwens dat ik enkel de aankoopsbonnen van mijn hardware nodig heb bij claimen. Raar trouwens dat in het artikel staat dat de AC ingetrokken kan worden door de verkoper. Maargoed, geen zin om daar naar te kijken.
 
Mijn iTunes pakt automatisch een map. Mijn Muziek. Maar ik wil helemaal niet dat 'ie ook maar 1 map selecteert. Hoe verwijder ik die selectie uit iTunes zodat 'ie geen een map ziet ?
 
Tegenwoordig heb ik veel dat mijn Macbook Pro vanuit sluimerstand niet op start. Als ik hem dan openklap gaat hij uit. Er staan ook heel vaak recovered files in mijn prullenmand, niet dat dat erg is, maar volgens mij start hij daardoor vaak niet op zodra ik hem open klap. Iemand die dit ook vaak heeft?
 
Je accu zou bijv. leeg kunnen zijn. Kijk ff wat de sluimertijd voor zo'n ding is.

Mijn sluimerstand van me laptop staat op 10 minuten. En sluimerstand van me beeldscherm op 3 minuten. Maar dit moet er volgens mij niks mee te maken hebben.

En ik heb het probleem ook als de accu 100% is.
 
Mijn sluimerstand van me laptop staat op 10 minuten. En sluimerstand van me beeldscherm op 3 minuten. Maar dit moet er volgens mij niks mee te maken hebben.

En ik heb het probleem ook als de accu 100% is.

Ok. sluimer kost natuurlijk geen vermogen. Maar prima. :rolleyes:
 
aangezien mijn laptop plotseling is overleden. Moet ik nu sneller een andere laptop hebben.

Had paar posts terug al wat weg gezet.
Maar nu zelf nog even wat verder gekeken.
Kom uit op 2 configuraties.
De macbook pro 13 inch. met de 2.26ghz processor.
En dan 4gb ram ipv 2 en 250gb hd ipv 160 voor € 1.284,01
Of 13-inch: 2.53GHz voor € 1.399,00
Merk je nou echt veel van dat kleine snelheids verschil. En is het die 115 euro waard?
 
Ik zou voor de 13" 2.66GHz gaan. Als je het doet , doe het dan gelijk goed... Als ze toch al belachelijk duur zijn... :X Waarom niet die paar honderd erbovenop ?
 
15 inch bedoel je.
Nee dat word me weer te veel en te groot eigenlijk.
Ik reis veel. En moet dus allemaal niet te groot en te zwaar worden.
Loop altijd al met 2 laptops. Vandaar
 
De hamvraag is; waar ga je de laptop voor gebruiken? Voor doorgaans internet/office/films kijken gebruik gaat de 2,26GHz prima voldoen. Dat snelheidsverschil ga je dan ook niet merken...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top