Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
waarom niet even langs een winkel gelopen? t for telecom ofzo, grote kans dat ze nog een voorraad hebben!
 
Nee het moest echt helaas via T-Mobile. Anders kan je never nooit zo goedkoop krijgen denks. Plus ik heb een i-300 abb. bij T-Mobile. Daarom is die zo goedkoop.

Normaal betaal je €130,00 voor een 2 jarig i-300 abb. bij T-Mobile. Die betaal ik dus. Wel mooie service.

Heb express even gewacht , want de 3G's werden niet meer leverbaar oid. Zat eraan te komen. Dus kunnen ze me alleen nog de 3GS voor schotelen. :D

Die levertijd is trouwens nog omlaag gekomen. :* Mooi verhaal van gemaakt. :p
 
Je kan de 3GS toch alleen met een t-mobile abbo halen?

En ik neem aan dat je voor de 32gb hebt gekozen?:p

Heb je via de site van t-mobile zelf bestelt? En hoelang moet je nu op je phone wachten?:)
 
Klopt. Idd ook 32GB. Maar hier het heel verhaal :

Ik heb in December 2008 een i-300 Apple iPhone 3G 16GB abb. afgesloten. Ergens begin Juni ben ik de telefoon in het water laten vallen. Gelukig was het niet zo diep dus kon ik hem bij laag water eruit halen. Ook was die gelukkig platinum verzekerd. Netjes gebeld naar Actua Assurantiën ( verzekerings maatschappij ) , was geen probleem kom 'm opsturen , en zou ik een waarde cheque voor terug krijgen zodat ik een nieuwe tel. bij Ritel kon halen of een andere ( gewoon iPhone natuurlijk :D ). Gister naar een T-Mobile winkel gegaan om te kijken of ze er een op vooraad hadden , helaas niet dus. Maar voor €130,00 kon ik een nieuwe Apple iPhone 3GS 32GB krijgen met enkele weken wachttijd. Is niet precies zeker hoe lang. Maar minder als 8 weken iig. Ik toen gelijk gebeld naar Actua Assurantiën of ze het geld zo op mijn rekening konden storten. Dit was mogelijk mits ik een onaangetekende waardecheque opstuurde samen met de bon van de nieuwe iPhone van T-Mobile. Dus ik krijg alsnog alles terug , en die €130,00 betaald Actua Assurantiën. :+

Dus , maak ik én winst én ik Actua Assurantiën betaald me nieuwe iPhone. :D
 
Wat gebeurd er op zo'n moment met je oude abo?

Ik heb ook een 3G met I300. Stel hij gaat naar de klote, wat dan?
 
Wat naar de klote ? iPhone of de abb. ?

Met het abb. gebeurd niks. Die loopt gewoon door. Nu ook. Alleen heb k nu een andere iPhone. De 3GS ipv 3G. Een betere iPhone dus. Vandaar die €130,00. :)
 
Vraagje over iTunes, ik gebruik laatste tijd wat vaker de Shuffle functie, maar soms selecteer ik een liedje die ik leuk vind, die speel ik af, en dan komen daarna willekeurige liedjes natuurlijk. Maar als ik weer het leuke liedje wil, druk ik op enter (want het leuke liedje staat nog geselecteerd), maar als het liedje is afgelopen, komen precies weer dezelfde willekeurige liedjes voorbij..
Ik kan mij iets herinneren over een functie dat je je Shuffle-niveau kon instellen of iets?! Is dat er (nog)?
 
Vraagje over iTunes, ik gebruik laatste tijd wat vaker de Shuffle functie, maar soms selecteer ik een liedje die ik leuk vind, die speel ik af, en dan komen daarna willekeurige liedjes natuurlijk. Maar als ik weer het leuke liedje wil, druk ik op enter (want het leuke liedje staat nog geselecteerd), maar als het liedje is afgelopen, komen precies weer dezelfde willekeurige liedjes voorbij..
Ik kan mij iets herinneren over een functie dat je je Shuffle-niveau kon instellen of iets?! Is dat er (nog)?

Je kan ook gebruik maken van de Genius functie.
 
Vandaag iPhone gehaald ! :D Ein-de-lijk weer iPhone terug. Heerlijk gewoon. Ff €130,00 betaald en ik nam zo de iPhone 3GS 32GB zo mee naar buiten bij de T-Mobile winkel. :p Mensen stonden echt raar te kijken. :D
 
Ik hem hem nu ook al weer 2 weken nadat mijn 2G in een regenbui naar de kloten was gegaan. Heb het een week met een Nokia uitgehouden :+
 
Btw , ik heb een keer mijn vorige PC gemachtigd , en die is onderhand opnieuw geïnstalleerd etc. Dus , die is niet meer. In iTunes staan wel 2 gemagdigde PC's. En het is er nu maar 1. Deze. Hoe verwijder ik die andere ? :p
 
hoe is hier de ervaring met het uitgebreide apple care?

Tot de tijd van 3 jaar dus..
Is het die 250 a 300 euro waard?

Zit er namelijk aan te denken om 2 nieuwe macbooks pro te kopen. allebei 13 inch.
1 met de 2.53 mhz processor en 4 gb ram.
Andere met 2.26 ghz en 2 gb ram voor mijn moeder.. Maar dan wel met 250 gb hd.

Dus wil eigenlijk wel weten wat de ervaringen verder zijn.
Is het het geld voor die 90 gb waard.. of meteen 2 de zelfde bestellen?
En de service??
 
Applecare kan je op ebay kopen voor 120e oid.

Schijnt wel flink mee gefraudeerd te worden.. En ja; ook users met 1271356135971358 goede beoordelingen, powersellers en de hele reutemeteut.

Heb iig gelezen dat de code die je krijgt in 1e instantie werkt. Vervolgens na een maand of 2 komt boven water bij Apple dat hij niet legitiem is/dubbel gebruikt/whatever en dan is ook precies de periode afgelopen dat je via Ebay nog aanspraak kan maken op je geld. Geld weg en nog steeds geen Applecare.
 
Schijnt wel flink mee gefraudeerd te worden.. En ja; ook users met 1271356135971358 goede beoordelingen, powersellers en de hele reutemeteut.

Heb iig gelezen dat de code die je krijgt in 1e instantie werkt. Vervolgens na een maand of 2 komt boven water bij Apple dat hij niet legitiem is/dubbel gebruikt/whatever en dan is ook precies de periode afgelopen dat je via Ebay nog aanspraak kan maken op je geld. Geld weg en nog steeds geen Applecare.

Dat zou idd wel vreemd zijn als Apple er na een paar maanden acter komt. Het duurt namelijk enkele dagen voordat Apple de code gevalideert heeft en je Apple Care ingaat. Ik heb hem iig via ebay (wel bij een forum trusted seller) gekocht. :)
 
Ik denk dat ik het er ook maar op ga wagen einde van deze maand, begreep dat het ingediend moest worden binnen een jaar na aankoop.. Aan de andere kant, ik heb nog geen enkel probleem ondervonden en ga er redelijk zuinig mee om..
 
+1. Heb zéér goede ervaringen met eBay. 1 keer pakketje niet gehad , was verloren gegaan in de post ( barcode gehad en was ergens in NL voor het laatst gescand ) , maar verder noóit problemen gehad. Ja , in het begin wat problemen met betalen enzo , wist nog niet hoe dat in zijn werk ging ( PayPal was toen nog heel erg vers en nieuw etc. ). Geld gewoon terug gehad overigins van de verkoper via PayPal.

Er zijn maar weinig scammers die vandaag nog goed door eBay komen... Er zoveel maatregelen getroffen etc.

Gewoon doen. Als het mis gaat ( binnen die tijd ) , vraag je een geschil oid aan. Simple as that.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top