Lars, ook qua specs is de 15" een stuk beter. Voornamelijk als je ooit nog een keer een spelletje wilt gaan doen oid, kun je met de 13" gewoon niet lekker uit de voeten.. Heb vorig jaar een 15" mbp (2.8ghz/4gb/250gbhdd) gekocht... de beste investering op pc gebied ooit.
Je kan in iWork ook ervoor kiezen om iets als Word of Excel document op te slaan..
Bullshit imo. Een 15" is ook chiller dan een 13" voor scripties schrijven/documenten lezen/enz. Voornamelijk door de hogere resolutie+groter scherm.
Bullshit IMHO. Een hogere resolutie betekend native kleinere lettertypes. Een lagere resolutie heeft native grotere lettertypes. Objecten (lettertypes, etc) kunnen op een kleiner scherm met een lagere resolutie even groot zijn als een groter scherm met een hogere resolutie. Een 15" heeft gewoon meer werkoppervlak. Dat is iets anders dan duidelijkheid.
De iets duurdere variant heeft ook een 2e videokaart, denk dat DJ die bedoeld.
Nou dan heeft het dus geen nut :+
Ik was net even aan het typen, valt mijn scherm plots een halve seconde uit. Heeft iemand dit wel is vaker gehad? Of iemand een idee waarom dit is? Hij is niet warm of heet in ieder geval.
Dat I-tunes kopieerd toch alles :S
dat moet ik dan toch eens gaan zoeken
het is dus mogelijk om toch alles te " importeren/library" maken zonder dat I-tunes alles naar een locale map kopieerd.?